Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sjovt bud

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Buresøen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
henrik buresø Avatar

Tilmeldt:: 22 Jun 2007
Geografisk: Buresø
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik buresø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sjovt bud
    Sendt: 08 Dec 2010 kl. 16:14

Forstår godt at man kan byde på en auktion hvis man laver en fejl selv,men hvad bliver der budt på herSmile

 
Mvh Henrik buresøen
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JRK Avatar

Tilmeldt:: 16 Feb 2006
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 354
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JRK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2010 kl. 16:22

Byderen(Michael F) må jo være den gæve Michael Frandsen fra Herning der jo handler en del på denne side....

 
Han sælger sikkert varen videre inden længe(med fortjeneste)Wink 
 
Han er jo Jyde.Embarrassed


Redigeret af JRK - 08 Dec 2010 kl. 16:27
Til top
Henrik Buresøen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
henrik buresø Avatar

Tilmeldt:: 22 Jun 2007
Geografisk: Buresø
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik buresø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2010 kl. 16:29

Hej ja nogle gange forstår jeg ikke jysk humor,JA en jul uden nisserSmile

Mvh Henrik buresøen
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JRK Avatar

Tilmeldt:: 16 Feb 2006
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 354
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JRK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2010 kl. 20:31
Så blev Michael F overbudtSmile
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2010 kl. 21:31

Jeg tro det var for at prøve vindermail systemet, der har været problemer.

Michael
Til top
Henrik Buresøen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
henrik buresø Avatar

Tilmeldt:: 22 Jun 2007
Geografisk: Buresø
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik buresø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2010 kl. 21:54
Ja så er det bare om at byde løs,vi må holde øje med hvor højt vinderbudet bliver på webmarsters auktion,men teksten er jo (test byd ikke),måske teksten skulle teksten redigeres til (byd bare aligevel)SmileSmile
Mvh Henrik buresøen
Til top
Henrik Buresøen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
henrik buresø Avatar

Tilmeldt:: 22 Jun 2007
Geografisk: Buresø
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik buresø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2010 kl. 23:25
Kan da lige nævne at de bud man byder står for ejen regning og opfordre til at man oveholde det reglsæt der er på auktionen
Mvh Henrik buresøen
Til top
michael f Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fransirn Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransirn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2010 kl. 01:14
Hej Alle her !
 
Nej, kære venner det er meget mere simpelt. Jeg havde problemer med at logge på og Lars lavede en test i mit navn. Såre simpelt !!!!
De efterfølgende kan have haft lignende problemer og Lars har så benyttet samme testlink. Øj øjjj hvor smart hvad.
Ja, hr. Rosgaard - man skal jo sælge lidt ud af sit lager inden man bliver for gammel.
Med dit lager tror jeg du skal øge tempoet lidt - Er du forresten ikke selv jyde ?
Nåh, godt ord igen
Håber det bragte lidt lys over Jeres undren.
mvh
michael f
Wink


Redigeret af fransirn - 10 Dec 2010 kl. 01:20
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2010 kl. 04:04
Hej Mikael F.
 
Hvad hjælper det du sælger ud, inden du bliver for gammel Wink nu kommer de nye super stænger, og dem skal du vel prøve, eje.
Loomis med 17 år i udviklingsfase, en Loop som verden aldrig har set magen, samt de nye Hardy 60% stærkere og 30% lettere, dem har jeg haft i hånden, tro mig det er sager, så nu venter vi kun på alle de andre mærker.
 
Vi er sgu ikke for gamle, det er bare tiden/ dagene der løber for stærkt.
 
Ole T Smile  
Til top
michael f Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fransirn Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransirn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2010 kl. 08:44
God morgen Ole T !
 
Ja, nye produkter frister altid - men måske lidt mindre hvis man har skabet fyldt med tidligere indkøbte stænger. Så er det man må rense ud i garderoben, ellers bliver chancen for at vi grejfreaks køber noget jo mindre hos Jer grejsælgere. Så vidt jeg ved, er der ikke mange forretninger somtager vores brugte stænger i bytte når vi skal købe "det nyeste hotte produkt".
Tidligere kunne man give en brugt stang i bytte når man handlede en ny - det var efter min mening en fed ide. Så kunne man som kunde altid se et bredt udvalg af kvalitetsstænger, brugte og til meget rimelige priser.
Måske skulle nogen i branchen tage den ide op igen.
 
At blive gammel Ole - er jo ikke noget som bør fylde noget i vores hoveder, men du må da indrømme, at som tiden går rykker det da lidt mindre,  ihvertfald i eet af dem !
 
ha det godt til vi snakkes
michael f
Big smile
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2010 kl. 12:26
Citat: fransirn

 - man skal jo sælge lidt ud af sit lager inden man bliver for gammel.
mvh
michael f
Og det er vi nogle der sætter stor pris på!!! Tight Lines..;)
Til top
Carsten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carstendamm Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 414
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carstendamm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2010 kl. 12:50
The Gods do not deduct from a mans alloted time the hours spent in fishing
 
Vi har mange gode indkøb forude Big smile
Flytying is a school from which we never graduate
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2010 kl. 17:36

Med hensyn til JyderTongue

Så i aftes en kvinde håndbold kamp som blev spillet i Ålborg.
 
Jeg undrede mig blot over alle de Jyder som til kampen havde købt billet til en siddeplads!Wink
 
Gud hjælpe mig om de ikke stod op det meste af 2. halvlegConfused 
Men sådan er der jo så meget SmileSmileSmile
 
På kanten af det døde hav
Morten Andersen
 
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2010 kl. 18:34
Morten A:
Spillede de små søde kønne lækre piger også håndbold???? Det lå jeg sgu ikke mærke til......Pig
Til top
michael f Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fransirn Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransirn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2010 kl. 01:00
Jaaaaeeee hr. Jesper Rosgaard det var bedre !
Er det 5 eller 6 salgsannoncer du har på forum i dag. Nu passer dit tempo hvis du skal nå at få solgt godt ud, inden du også bliver "gammel" som mig. Lur mig om du ikke tjener lidt på det, du er jo trods alt en gæv jyde, just living in Copenhagen.
Go weekend
michael f
Wink
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum