Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Shimano Aspire stang?

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Shimano Aspire stang?
    Sendt: 08 Dec 2010 kl. 21:51
Hej Forum
 
Jeg advisere i øjeblikket efter en Shimano Aspire 9 fod 3-12g AX el. BX.
Jeg er dog kommet  i tvivl om hvorvidt den overhovedt har været solgt fra danske grej forretninger?
 
Mvh
Henrik
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JRK Avatar

Tilmeldt:: 16 Feb 2006
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 354
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JRK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2010 kl. 22:03
Har selv nogle stykker i serien man har aldrig set en 9fod med så kastevægt herhjemme. 5-20 kaster super med lette blink men den har også rygrad til at klare en større fisk.
 
Med så lav kastevægt(3-12) ville jeg gå ned i en 8 fod.
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2010 kl. 22:10
Jeg har kun set dem blive solgt i Norge, så du skal nok prøve at kontakte en norsk netbutik. Men priserne i Norge, uha-da-da!

Bo
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2010 kl. 22:24

Hej Jesper og Bo

har selv en 5-20g og er meget tilfreds men mangler en der kaster med lidt lettere agn. Det var det jeg frygtede altså med Norge!

Mvh
Henrik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres