Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

RYGTER

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: RYGTER
    Sendt: 22 Dec 2010 kl. 21:54

.



Redigeret af qwer - 22 Dec 2010 kl. 21:56
Til top
Jan Hagen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JH

Tilmeldt:: 24 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 180
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Dec 2010 kl. 22:06
Takker til Jan Persson - så fik vi vist den med Peter Rødsgaards tilknytning til Grejbiksen slået fast - dette viste jeg i forvejen - men er ikke ligefrem den der spreder rygter. Jeg så helst Peter fortælle det selv - men det kunne han ikke - han skulle have lidt hjælp - så tak for jeg blev fri.

Til Karsten Andersen. Jeg betragter dig som et ordentlig og dannet menneske. Derfor håber jeg du har forståelse for, at jeg forsat afventer Grejbiksen offentliggøre de to domme i sagen. Det var dem der anlagde sagen og derfor må de vel også have en stor interesse i, at blive renset for alle de usandheder og mod bedre vidende oplysninger jeg skulle have givet ifølge Grejbiksen iøvrigt i tråde oprettet af dem selv via webmaster. Min version er, at jeg blot forsvarede mig mod deres tilsvininger og usandheder på disse tråde.

Så jeg forventer naturligvis, at Grejbiksen offentliggør dommene - dette syntes jeg er naturligt. Så tager vi den derfra.

Jan


Til top
Peter Rødsgaard Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rødsgaard Avatar

Tilmeldt:: 19 Nov 2001
Geografisk: Vejle, Kolding og Fyn
Status: Offline
Beskeder: 342
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rødsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Dec 2010 kl. 22:57

Hej Jan

 

Så er vi der, hvor din tilknytning til Grejbiksen er større end min. Det er sjovt. Nu forstår jeg bedre Grejbiksen.

 
Hilsen
Peter
Til top
Jan Hagen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JH

Tilmeldt:: 24 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 180
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2010 kl. 11:18
Hør her Peter
 
Jeg har tidligere oplyst dig, at dine skæve vinkler på mange ting kan jeg ikke forholde mig til. Du bruger tid på tråde der ikke vedkommer dig, du skriver længere oppe i denne tråd, at du aldrig har været ansat hos Grejbiksen (glemmer lige at fortælle, at du f.eks. repræsenterer dem ved fluemesser), du beskylder mig for at være utroværdig, komme med løse fortællinger m.v.
 
Problemet er jo, at det er dig der er utroværdig, kommer med løse fortællinger m.v. . Du er helt på linje med den medarbejder fra Grejbiksen, der mødte op i retten og fortalte om gentagne telefonsamtaler med mig, der aldrig har fundet sted og som jo kan dokumenteres via telefonudskrift.
 
Det gør sgu indtryk på mig, at voksne mennesker kan repræsentere en forretning bag en disk eller på en fluemesse og bagefter udstede en erklæring om, at man aldrig har været ansat.
 
Så hvis du på denne baggrund mener, at jeg er mere ansat hos Grejbiksen end dig, så kan jeg oplyse, at jeg aldrig har repræsenteret Grejbiksen i nogen sammenhæng og kommer aldrig til det.
 
Det skyldes, at min viden om fluefiskeri og troværdighed med den erfaring jeg har med forretningen ikke er forenelig. Jeg deler heller ikke Grejbiksens kundepolitik, ligesom jeg ikke er vant til at disponere uhensigtsmæssigt. Jeg er heller ikke vant til at løbe fra en købeaftale, ligesom jeg heller ikke er vant til at hæve penge på andres konto uden aftale herom.
 
Jeg er heller ikke vant til, at udråbe folk som kriminelle, kræve fængselstraf og bruge 4 år på dette og havne med et nul. Så ville jeg sgu få det dårligt med mig selv.
 
Jeg er heller ikke vant til at opdigte erstatningskrav for markedsforstyrrelse på et svimlende beløb, forfølge en person i 4 år og havne på et nul.
 
Jeg er heller ikke vant til ikke at besvare henvendelser fra folk - ja selv dine bruger jeg af og til tid på - selv om de beror på "løse fortællinger" for at bruge dit eget udtryk.
 
Så Grejbiksen har aldrig set mig i deres forretning, hverken som kunde eller ansat - og kommer aldrig til det.
 
Dertil findes der al for mange rigtig gode andre forretninger heldigvis.
 
Men jeg er da sikker på, at du forstår Grejbiksen ganske godt - det kan man da til stadighed læse i dine indlæg.
 
Prøv at koncentrere dig om temaet i denne tråd - mig bekendt handler det om, at tænke sig om, før man retter en masse beskyldninger mod andre.
 
Jan
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2010 kl. 12:41
Hej Peter
 
Ud fra devisen om at enhver hypper sine egne kartofler kan jeg da godt forstå dig.
 
Jan! Jeg har forstået det du skriver, men fatter ikke at du ikke offentliggør resultatet af Grejbiksens sag mod dig. Den omstændighed efterlader uvilkårligt et indtryk af, at udfaldet måske er mere kompleks end du giver udtryk for.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Peter Rødsgaard Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rødsgaard Avatar

Tilmeldt:: 19 Nov 2001
Geografisk: Vejle, Kolding og Fyn
Status: Offline
Beskeder: 342
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rødsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2010 kl. 15:01
Hej Jan
 
Jeg gad ikke læse dit svar særligt indgående, men tog bare slutningen, og den kom jeg til at grine meget af. Jeg citerer dig lige:
 
"Prøv at koncentrere dig om temaet i denne tråd - mig bekendt handler det om, at tænke sig om, før man retter en masse beskyldninger mod andre."
 
Var det ikke noget med en masse beskyldninger mod andre, der har givet dig denne sag???
 
Jeg synes simpelthen det er sjovt at diskutere med dig!!
 
 
Det bliver endnu mere sjovt af, at du bliver ved med at tro det er Grejbiksen jeg vil beskytte/hjælpe. Det er det ikke, jeg vil bare ikke have ondt af dig i den sag, fordi jeg mener det var så langt ude det du skrev om Benno Knappe i sin tid. Om så jeg havde været ansat i Grejbiksen i 100 år, så ville det ikke anfægte min mening, om at det var forkert af dig, at gøre som du gjorde.
 
Jeg tror at du ikke tør bringe det oprindelige indlæg, fordi du nok har fået forbud mod det i retten, hvilket gør at jeg har ret og du har uret, dermed bastaThumbs Up
 
Hilsen
Peter
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2010 kl. 20:44
Hvad ønsker I jer i morgen aften????
 
Her er en idé, som må falde i flere tråd-deltageres smag!!
 
 
Hvem er den gode?  - og hvem den onde???Wink
 
GOD ogFREDSOMMELIG JUL   Smile
Mvh JB
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2010 kl. 21:11
Jan Hagen. Jeg har før skerevet det men skriver gerne igen: Jeg har stor sympati for dig og din sag.
Men hvad det skal tjene at starte forfra ved jeg ikke rigtigt. Men nu hvor det atter kører på fuld tryk har jeg et par enkelte råd/kommentarer:
1. Advokat grønborgs kommentarer er temmelig divergerende i forhold til Jan Hagens fremstilling af dommene.  Det er måske ikke så mærkelig da han er advokat for Grejbiksen.
2. Jeg vil opfordre dig Jan Hagen til at offentliggøre den fulde dom, således at vi kan få et samlet overblik.
Jeg ved at du vil modsvare ved at skrive at det må Grejbiksen gøre fordi det er i deres interesse, men det er lige så meget i din interesse.
3. endelig vil jeg opfordre Jan til at skrive kortere og mere koncentrerede indlæg i tråden, de meget lange og følelsesladede indlæg gør at man let mister overblikket.
 
/frede
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2010 kl. 01:51
Jan Hagen skrev den 21.05.2007 følgende:
 
Jeg vil naturligvis offentliggøre hele sagen når der falder dom - programmet Kontant får da også tilbuddet.

Sportsfiskeren har eksempelvis også skriftligt opfordret mig til at offentliggøre dommen hos dem - samt debattere sagen.

Derudover vil der blive tale om en landsdækkende offentliggørelse, da sagen har stor offentlig interesse og samfundsmæssig betydning.

Der vil også blive udsendt en række advarsler mod Grejbiksen osv. på et solidt grundlag, så andre ikke havner i samme situation som mig.

Hvad blev der af al det ?
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2010 kl. 12:50
Citat: Hoigaard

Jan Hagen skrev den 21.05.2007 følgende:
 
Jeg vil naturligvis offentliggøre hele sagen når der falder dom - programmet Kontant får da også tilbuddet.

Sportsfiskeren har eksempelvis også skriftligt opfordret mig til at offentliggøre dommen hos dem - samt debattere sagen.

Derudover vil der blive tale om en landsdækkende offentliggørelse, da sagen har stor offentlig interesse og samfundsmæssig betydning.

Der vil også blive udsendt en række advarsler mod Grejbiksen osv. på et solidt grundlag, så andre ikke havner i samme situation som mig.

Hvad blev der af al det ?
 
Er det ikke over-kill at tro at Kontant vil bringe sagen? Med mindre der er tale om et generelt problem inden for branchen eller adskellige/mange kunder finder sig behandlet uretmæssigt af den pågældende forretning kan jeg ikke forestille mig at de vil køre sagen.
 
"Stor offentlig interesse" og "samfundsmæssig betydning" er selvfølgelig individuelle begreber meeen mon dog..
 
/M
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2010 kl. 13:14
Citat: map

 
 
Er det ikke over-kill at tro at Kontant vil bringe sagen? Med mindre der er tale om et generelt problem inden for branchen eller adskellige/mange kunder finder sig behandlet uretmæssigt af den pågældende forretning kan jeg ikke forestille mig at de vil køre sagen.
 
"Stor offentlig interesse" og "samfundsmæssig betydning" er selvfølgelig individuelle begreber meeen mon dog..
 
/M
 
Vi er helt enige.
Det viser også kun at allerede i 2007 mente Jan at han næsten havde vundet sagen.
Jeg kommer aldrig helt til at forstå denne sag, da Jan kunne have afsluttet den allerede fra starten.
Hvis man får leveret en forkert vare ved netkøb, og forretningen ikke vil sørge for at man får det man har bestilt ( Hvilket kunden mener i denne sag ) ja så kan man jo bare sende varen tilbage og kræve pengene retur.
Man skal selv lægge ud for returforsendelsen, men forretningen skal efterfølgende tilbagebetale beløbet incl forsendelsen.
Gør forretningen ikke det, kan banken trække beløbet tilbage man har betalt, og så kan man efterfølgende vurdere om man vil starte en sag om at få forsendelsesbeløbet tilbage. En sag om 75 kr er nok ikke værd at starte, så det totale beløb man havde mistet var 75 kr, og ikke 80.000 +
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres