Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Danielsson Original Nymph wide

 Besvar Besvar
Forfatter
søren gustavsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zundapp

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: mariager fjord
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zundapp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Danielsson Original Nymph wide
    Sendt: 18 Dec 2010 kl. 22:29
Er der nogen der kan hjælpe mig med oplysninger om et Danielsson Original fluehjul?
 
Jeg søger et hjul der skal rumme en vision vibe 85 wf4-5 line og er i tvivl om det kan være på et Nymph Wide og hvor meget backing der er plads til?
 
Vil også gerne vide hvor saltvands resistent danielsson original hjul er hvis det skal bruges til næbfisk i sæsonen? Er det muligt eller skal jeg helt slå det hjul ud af tankerne?
 
Er der evt andre forslag til et let, lækkert og ikke for dyrt klasse4-5hjul hører jeg det også gerne..
 
På forhånd tak..
 
Søren
 
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 22:37
jeg har dette hjul og det kan rumme ca 60-70 meter gelspun og en wf 4  og ikke mere  har haft rio mainstream wf 4 og sa. wf4  pt har jeg en wf4 sink tip ala cortland  og det er rullet på i hånden så det ligger ok pænt og der er ikke plads til meget mer
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2010 kl. 00:02
hvis det er til en 5 line vil jeg helt klart abefale model "dryfly"
 
mik
Til top
jan fensten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jan fensten Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2004
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 168
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jan fensten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2010 kl. 10:08
Du skal bestemt ikke tage dit Traditional med på kysten med mindre du påtænker at skifte ruller ofte. Waterworks purist, Sage Click I og II kan du tage på kysten til de næbbede.

Til ferskvand er Traditional derimod et rigtigt fint hjul


Mvh.

Jan
Til top
søren gustavsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zundapp

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: mariager fjord
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zundapp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2010 kl. 14:39
Tak for rådene. Jeg vil meget gerne nøjes med et Nymph Wide pga størrelsen og vægten.
Det er til en A.Jensen Argon #4 stang og vil gerne have det så let som muligt.
Et alternativ er en ren klasse 4 line istedet for vision vibe 4-5line.
 
Hvad klasse 4 line kan anbefales til en argon?
 
søren..
 


Redigeret af zundapp - 19 Dec 2010 kl. 15:28
Til top
Christian Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ce

Tilmeldt:: 03 Nov 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 111
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2010 kl. 15:38
Du kan sagtens tage dit traditional med på kysten, kommer da selvfølgelig om du kaster dit grej rundt i sandet, men  mit Loop II har da klaret 18 år på kysten og jeg har kun skiftet ruller en gang.
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2010 kl. 15:40
Jeg kan heller ikke lige se hvad problemet skulle være med saltvand og det hjul..
Til top
søren gustavsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zundapp

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: mariager fjord
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zundapp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2010 kl. 15:55
Det lyder da godt, det er primært til å fiskeri jeg skal bruge hjulet, men kunne være sjovt med en næbfisk på klasse 4 grej i godt vejr..
Smile
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres