Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pontonbåd

 Besvar Besvar
Forfatter
Esben Brohus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
E.Brohus Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér E.Brohus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Pontonbåd
    Sendt: 20 Dec 2010 kl. 07:56
Jeg leder efter tilbehør til min pontonbåd. Jeg har købt den i USA og jeg ved godt at jeg kan købe det der over man er der ikke nogle steder i danmark man kan købe det...?Smile 
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2010 kl. 08:43
hvad leder du efter? inspiration?  drivanker, redningsvest, camstraps, splitter m.m,, eller mere specefikt ?
Til top
Esben Brohus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
E.Brohus Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér E.Brohus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2010 kl. 09:09
Jeg leder efter lidt af været så som stangholder, hjul til transport af båden, vandtæt kasse eller linene til batteri til el-motor. bare lidt af været hvad er nu er af købe på market...?  
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2010 kl. 10:03
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2010 kl. 15:38
Stangholder kan du købe ved butikker med trollinggrej, de har gerne et bredt udvalg. Eller er du fingernem, så lav den selv. Vandtæt kasser har de fleste byggemarkeder og stropper til at spænde ting fast med, dem kan du finde i butikkerne med bådeudstyr. Men eller er det USA, du kan finde det.
Til top
Esben Brohus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
E.Brohus Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér E.Brohus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2010 kl. 16:03
okay tak for hjælpen.
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2010 kl. 19:23
http://www.northforkoutdoors.com/2010webcatalog/accessories/accessories.html
Mer inspiration til hjulsæt m.m
Til top
Esben Brohus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
E.Brohus Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér E.Brohus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2010 kl. 19:36
Jeg synes det er lidt mærkeligt at man ikke kan købe tilbehør i DK...!!!
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2010 kl. 21:24
Der er meget få der sælger ponton både herhjemme, ud over Andersonpontoon.dk. Så de mener nok ikke der er behov for udstyr. Rudi Heger i Tyskland er importør af Outcast og kan sikkert levere.
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2010 kl. 21:27
Hej Tommy

Bare til info. Rudi Heger kan ikke levere en dyt! Ihvertfald ikke i September! Han/de sendte mig en mail, at de tidligst kunne have eks. tasker til Feb. 2011Confused

Så jeg måtte bide i det sure æble, og bestille fra USA.

Mvh Allan
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2010 kl. 21:44
Ja vi må se det i øjnene, ponton båden er ikke "in" ved grejhandlerne. Men der er nu heller ingen problemer med at få tingene hjem fra USA.
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2010 kl. 21:47
Jeg har købt en mega stor kasse hvor hele stellet af min ponton båd kan være i, den er købt i IKEA til 120 kr og opbevarer begge mine pontoner i en blå ikeapose. batteri kasse har jeg købt hos netBåd.com som ligger i Egå ved aarhus til 79 kr.
Tjek evt Brakvand.dk har set et billede hvor henrik leth har et hjul han transporter hans båd på.
Stangholder, der har jeg købt en berkley til 80 kr på nettet og selv monteret den på stellet tog ca 10 min.

Håber du kan bruge noget af det

K&B 
Rasmus
www.bombayfly.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres