Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flue for begynder klip på nettet?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Flue for begynder klip på nettet?
    Sendt: 28 Dec 2010 kl. 17:31
Hejsa alle ;)
 
Jeg har idag købt en sampak med fluestik og alt værktøj (Nok ikke det bedste men jeg vil bare lige snuse til sporten) jeg har bestilt Bogen "Godt i gang fluebinding incl. DVD" MEN jeg kan sku ikke helt vente til bog og DVD kommer så jeg ville lige høre jer "Nørder" :P herinde om der er klip på youtube på et par fluer jeg kan prøve at lave :) jeg har aldrig prøvet så det skal gerne være hvor der bliver forklaret så meget så mulig :) fluen jeg skal binde skal være en put n take flue. Jeg plejer at bruge en "Dog Nobler" flue men aner ikke om om jeg kan finde et klip til det på youtube. Så ville lige høre jer om i vidste om der ligger et klip et sted hvor jeg kan prøve at binde min første flue :) jeg ved godt jeg selv kunne lede men jeg er ikke en haj til engelsk så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal søge efter.
 
Altså. Jeg søger et klik hvor man bliver vist step for step hvordan man binder en flue. Og gerne noget ala. en dog nobler eller noget andet godt :)
 
Vær sød mosd mig da jeg fylder år idag ;) :P så ingen dumme bemærkninger :)
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2010 kl. 17:36
youtube og google brug ders søge funktion  og sæt navnet ind på den flue du vil binde og se om der ikke skulle være en film klip med den eller step by step foto serie
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2010 kl. 17:38
Til top
Rasmus Keis Neerbek Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keis Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 272
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2010 kl. 17:40
Hejsa
Glæd dig til dvd'en!!
I mellemtiden kan du jo også kigge her:
og ja - youtube er fyldt med videoer
Til top
Ove Monrad Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Monrad Avatar

Tilmeldt:: 19 Feb 2003
Geografisk: Århus Bugten Djursland
Status: Offline
Beskeder: 61
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Monrad Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2010 kl. 17:41
Til top
Flemming Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flemming Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flemming Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2010 kl. 17:42
Youtube.... sød "Davie Mcphail"Thumbs Up
Til top
Flemming Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flemming Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flemming Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2010 kl. 17:42
Der skulle have stået "søg"
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2010 kl. 19:56
Hej Dennis
Her er Davies link
Det er ment som inspiration og som lærerbog forvent ikke mirakler
Michael
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres