Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mønster på Flue

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mønster på Flue
    Sendt: 09 Jan 2011 kl. 10:49
Hej Forum

Sidder netop og læser Drøm af en fisk, og der henviser man til en rigtig god flue der hedder Irlænderen, den skulle vær blevet brugt som ophænger flue. kender du denne og har mønstret på vil jeg blive meget glad for dit indlæg.

MVH.

Michael

Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2011 kl. 11:05
www.google.dk super sted med meget info, i første forsøg og øverst fandt jeg flg.:

Redigeret af Bishop - 09 Jan 2011 kl. 11:09
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2011 kl. 11:10
Hej Michael.
 
Jeg vil give dig det link her:
 
 
og så ville jeg søge al den info, du kan få omkring Irlænderen.
 
Usk Grup mønstre, er et meget stort område, og jeg vil anbefale dig al vælge, hvad du vil satse på, jeg har rodet med Irlændere i alle afskygninger i mere end 40 år, og er endnu ikke færdig med varianterneWink og bliver det sikkert aldrig, der er materiale til et helt fluebinder liv.
 
FLUE MØNSTRET I ALLE AFSKYGNINGER FANGER FANTASTISKBig smile
Mvh
P.K. 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum