Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

under læsestof ??

 Besvar Besvar
Forfatter
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: under læsestof ??
    Sendt: 09 Jan 2011 kl. 13:17
Hvordan opretter man et nyt emne inde under "Læsestof" ..
 
er lige blevet færdig med det første hold kystwoblere, som jeg syntes jeg lige ville dele med jer. Hvor der derudover er brugt nogle ret smarte og billige materialer, der pifter dem lidt op ..
 
Any help ?!
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2011 kl. 13:22
Hej Ørde
 
Log ind på siden oppe i højre hjørne.
Inde på din side kan du så i venstre side af skærmen vælge artiklerog oprette en der.
 
Martin
 
PS: Glæder mig til at se resultatet.
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2011 kl. 13:32
tak for hjælpen .. så langt så godt (lidt noller at man både skal logge ind under forum'et, og så på selve sitet .. tror der er en eller anden der skulle tage en snak med deres koder!!!)
 
men næste issue, er så at når jeg uploader billedet, så bliver jeg bedt om at hente en eller anden mystisk fil .. det ligner en eksekverbar fil (.exe), men den er ikke navngivet .exe .. den hedder helt præcist set up to 123nu.dk[1] .. det giver da ingen mening .. eller ?
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2011 kl. 13:41
Der bliver jeg dig svar skyldig, håber der er andre der kan hjælpe her!
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2011 kl. 13:46
Hej Ørde.

Ring til Lars, hans telefon nr. står nederst på siden.

Best
Michael
Til top
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2011 kl. 17:34
ja det er ike smart at man først skal logge ind og så logge ind på forum.. dybt godnat !
Hvordan kontakter man webmoster ? jeg kani kke se nogen tlf nummer ellr email adress ?
Jeg har et problem med at lægge billede ind,  når jeg har uploadet rfor jeg beskeden" billedet er nu på din profil" - men der er INTET billede.
er der nogle der kan hjælpe ?
Til top
Eigil Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eigre Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eigre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2011 kl. 20:58
Som Michael skriver. Nederst på forsiden under reklamerne.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres