Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2 hånds begynder stang

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 2 hånds begynder stang
    Sendt: 02 Feb 2011 kl. 15:50
ja nu gik jeg jo og ventede på zpey stangen en gang igen skulle komme på lager..

den sidste brasholt havde ville de have 2000 kr for stangen alene, og han vidste ikke helt om han kunne holde den pris på den når han en gang fik en ny hjem.. havde aftalt han så måtte tage den fra og så kunne vi snakkes ved når den en gang igen var på lager..

men idag havde jeg lige en fri dag, så bestemte mig for at køre en lille tur, for at få stillet min nysgerrighed for hvad andre havde på lager.. og om de havde nogle spændende tilbud på deres udsalg..

første stop blev almas i aalborg, ikke en masse 2 hånds de havde på lager, kun et par loop til -40 pct og nogle vision som umiddelbart stod til fuld pris.. gik og kiggede lidt og måtte indrømme at det ikke var en kyststang jeg manglede pt..

næste stop blev aalborg jagt, havde nogle tilbud på 1 hånds stænger, og han havde snart fødselsdags salg med -20 pct på alt loop, og han ville endda give mig rabatten hvis jeg handlede idag.. pænt af ham med en loop til -20 pct af fuld pris var ikke lige noget jeg gik og manglede..

3 stop blev en tur ved jægeren og lystfiskeren, de havde en del LPXe der var sat ned, og stod og kiggede lidt omkring på disse, da han pludselig hev en guideline awm 13" kl 8/9 frem og sagde den kunne han lave en rigtig god pris på.. jo tak kom med en god pris så ser vi på det, og ja så gik det jo som det plejer, der står nu en guideline awm 13" kl 8/9 og venter på søen tør så jeg kan komme ud og kastetræne så jeg kan få lidt fiskeri ud af turen til skjern å.. og det bedste af det hele er at den ikke kom i et af de afskyelige gule rør som de fleste nye kommer i.. men et meget diskret l**** brun pose i rør i tilsvarende farve..

nogle der ved hvad vægt skydehovedet til denne guideline ca skal have?
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres