Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

det vrimler med hajer

 Besvar Besvar
Forfatter
Rene Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ReneLarzen

Tilmeldt:: 28 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ReneLarzen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: det vrimler med hajer
    Sendt: 28 Jan 2011 kl. 20:04
Til top
Søren Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
racedue Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2005
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 181
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér racedue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2011 kl. 22:22
UHA..... tror sgu snart ikke at jeg tør vadefiske mere. Måske skulle jeg overveje at sælge min waders!  Cry
Til top
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2011 kl. 22:49
husk at der er flere der dØr af at fÅ kokosnØdder i hovedet end af hajangreb... bare lidt ubrugelig viden.... 
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2011 kl. 06:03
lad høre hvis der er nogen der vil ud og dyrke målrettet fiskeri efter dyrene........
Born to fish, forced to work!!!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres