Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

loop ??

 Besvar Besvar
Forfatter
bjarne jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bjarne1525

Tilmeldt:: 21 Nov 2008
Geografisk: syddanmark
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjarne1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: loop ??
    Sendt: 07 Feb 2011 kl. 23:30
hvorfor virker deres side ikke endnu
og når jeg finder en der virker, så er det kun i oversættelse - jeg syntes det er lidt underligt
 
Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2011 kl. 23:37
Hej Bjarne.

Den virker da fint, http://www.looptackle.se/website1/1.0.1.0/132/2/

Men Magnus, arbejder stadig på de sidste nyheder, derfor kan den være nede nogle timer om dagen.

Hav lidt tålmodighed, den skulle være helt klar indenfor en ugeWink

Best
Michael Ladefoged
LOOP TACKLE DESIGN.
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bjarne1525

Tilmeldt:: 21 Nov 2008
Geografisk: syddanmark
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjarne1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2011 kl. 23:58
det er lidt underligt, for går jeg ind på den du siger virker, så kommer jeg kun til forsiden og kan ikke linke mig videre - hmm.
 
nu jeg har dig michael - jeg har en loop multi 12 fods kl 7 og en multi 13 fods kl 8
der findes en 12 fods kl 8 også i multi, ligner den en af de to jeg har i forvejen og hvilken - vil lige sige at den ene er jeg helt vild med - den anden er jeg ikke glad for. forsøgte at få fat i multi 12 fods kl 8 men blev bildt ind at den ikke fantes - nu har jeg så stået fysisk med den i hånden ved en forhandler.
Til top
Henrik Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
henrik christiansen

Tilmeldt:: 08 Feb 2011
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik christiansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2011 kl. 07:26
hej Bjarne
 
Jeg havde samme problem med at komme ind på deres hjemmeside
men efter at jeg gik ind i funktioner og satte et flueben i kompatibilitetsvisning
virker deres hjemmeside hos mig
 
Hilsen
Henrik Christiansen
 
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2011 kl. 09:32
den er "som den plejer" at være, under opbygning
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bjarne1525

Tilmeldt:: 21 Nov 2008
Geografisk: syddanmark
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjarne1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2011 kl. 09:43
takker henrik¨, det var hvad der skulle til her også - men lidt uheldigt at have en hjemmeside, der ikke bare fungere på folks pcer, når man skal sælge noget
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres