Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stangbygger søges!

 Besvar Besvar
Forfatter
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stangbygger søges!
    Sendt: 08 Feb 2011 kl. 19:55

God aften

Jeg går med tanken om at designe min egen stang, men da jeg er sikker på, at jeg ikke vil være den rigtige og blive tilfreds med arbejdet i at samle/bygge stangen, ville jeg høre om der er en meget dygtige stangbygger som vil bygge den for mig. Selvfølgelig mod betaling.

Hvis du er, stangbygger eller kender en jeg kan komme i kontakt med, vil jeg gerne høre om det.

Jeg vil meget gerne se noget fra dine tidligere projekter!

På forhånd tak!

TC     

Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2011 kl. 20:03
Hej TC
 
Jeg vil da klart foreslå at du prøver selv.
Jeg har efterhånden bygget en 10 stænger, og det er ikke så svært.
Men jeg vil anbefale dig at starte med et "billigt" kit som du vil kunne lære af at bygge.
På ovennævnte link kan du finde det meste af det der skal til for at få et billigt startkit. pris omkring 300,-
Dertil skal du så købe lak og tråd, og stangen du får ud af det er sikkert god nok.
Så kan du jo derefter beslutte dig til om du skal prøve kræfter med din drømme stang.
Men pas på, det er vanedannende!
 
 
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
michael gehrt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
skovtrold

Tilmeldt:: 28 Jul 2008
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skovtrold Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2011 kl. 20:24
Hej TC
 
Sportshuset i Horsens har kontakt til en god stang bygger. Prøv at tage en snak med dem. Han har lavet en af mine enhånds stænger om til en tohånds flot arbejde
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2011 kl. 21:54
Hej TC.
Et sted de helt sikkert kan hjælpe dig.
 
Mvh.  IJ
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres