Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Belgien

 Besvar Besvar
Forfatter
Ole Riis Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fiahgt Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fiahgt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Belgien
    Sendt: 18 Feb 2011 kl. 10:40
Hej
 
Jeg skal i forbindelse med mit ny job en lille tur til belgien på kursus er der nogen der ved noget om fiskeri dernede. Det er omkring Arendonk jeg skal være. Er mest til fluefiskeri når det er på rejse basis.
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 11:20
Hej Ole,
 
Jeg tror du skal kigge mod Ardennerne hvis det er fluefiskeriet der står i højsædet.
 
Jeg bor i Bruxelles og kan melde om fiiint forårsvejr hernede allerede ((-:
 
/M
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 11:21
PS. Da jeg flyttede herned fandt jeg en del information ómkring fluefiskeri i Belgien på denne side: www.flyforums.co.uk
 
Knæk og bræk med det.
 
/M
Til top
Georg Siefkes Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
goeddoek Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér goeddoek Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 22:00
Hej Ole !

Når du trænger til lidt saltvandsfiskeri skal du ikke gå glip af Rhin-Maas-delta og specielt Oostvoornse Meer. Det er et slags nor med brakvand og rigtig dejlige regnbuer Smile  som ligger halvanden timer fra Arendonk hos hollandsk- belgisk grænse. Her er en lille "appetizer" ;)  > http://www.youtube.com/watch?v=RH6t-QXWOGA
Fisketegn ( Groote Vergunning ) koster omkring 100 kroner. Fås hos Avicentra Hengelsport  Goudhoekweg 6-8, Oostvoorne. Du kan prøv det med tørfluer men bedst er booby nymfer .

Knæk og bræk eller "goede vangst"
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres