Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mariager fjord.

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mariager fjord.
    Sendt: 20 Feb 2011 kl. 13:03
Er der nogle der har været ved Mariager fjord denne weekend, er vandet dybfrossen igen ??.
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 20:02
Jeg var ved fjorden nogle gange i sidste uge. Fiskede på nordsiden i Torsdags, og kunne se at der var rigtig meget is ovre ved Kongsdal, lergraven også lukket. Og de sidste nætters frost har sgu nok gjort, at fjorden snart er fyldt med is igen :(

Rasmus
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 20:56
Øv... det anede mig nok, jeg var lige tændt på en tur i morgen.
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2011 kl. 21:01

Snakkede med en fiskebuddy igår, og han nævnte osse der var et tyndt lag is næsten over alt

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres