Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GREYS fluestænger & hjul???

 Besvar Besvar
Forfatter
Kristian Roikier Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian7913 Avatar

Tilmeldt:: 17 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian7913 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: GREYS fluestænger & hjul???
    Sendt: 21 Feb 2011 kl. 19:18

Hej

GREYS fluestænger & hjul???
jeg ville bare lige høre om mærket GREYS er et godt kvalitets mærke???

Smile
Mvh Kristian
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 19:42

Ja!

Mvh
Henning
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2011 kl. 21:15
Super stænger, bedste anbefaling herfra.
Jeg har en Greys Stremflex i klasse 3. Det er en fornøjelse at gå med denne lette, utrolig smukke og vel kastende stang ved åen.
 
På kanten af der døde hav
Morten Andersen
 
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 06:29
jeg har selv greys gla sættet, til prisen er det super...

mit er dog til salg, da det bare står i skabet...

monteret med rio fået line og en æske med udvalgte fluer...
Til top
thomas smed larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomassmedlarsen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomassmedlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 19:13
bruger også gls sættet og stream flex... fine stænger men gla'en bliver snart skiftet ud med en g-tec stang (har hjulet)
 
er der nogen som kan fortælle mig lidt om g-tec stangen?
 
Til top
klaus lundsgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
claudius

Tilmeldt:: 01 Maj 2005
Geografisk: halkær å, sønderup å, limfjorden, norge og trolling
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér claudius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 19:35
jeg har streamflex ca 7 fod kl. 4. uden sammenligning det mest delikate jeg har prøvet. bruger opti creek kl 5 da jeg kun kan bruge ganske korte kast.
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 19:44
Hej Kristian,
 
Har kun prøvet Greys rullerne og dem kan jeg varmt anbefale.
 
Hvad skal du bruge det til og hvad er du efter?
 
Jeg har et sæt bestående af en TFO TiCr # 6 (/ny og ubrugt med garantibevis) samt et Greys hjul (nyt og ubrugt) du kan købe billigt. Sælger det kun fordi jeg ikke får det brugt her i Belgien.
 
Og ellers kan jeg som sagt sagtens anbefale Greys.
 
Knæk og bræk med det.
 
/M
Til top
Anders Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
anders

Tilmeldt:: 17 Mar 2003
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anders Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 20:27
Jeg har en  Grays 7 delt klasse 5. Super kvalitet og finish.
 
Knæk og bræk
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bjarne1525

Tilmeldt:: 21 Nov 2008
Geografisk: syddanmark
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjarne1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 20:39
sjovt - han spørger bare til mærket - og så er der en masse til salg - skulle måske oprette en tråd om der er nogen der syntes sig om kællinger med store kasser - så får man sikkert tilbudt en bundt af dem
Til top
claus valentin pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
valentin

Tilmeldt:: 23 Feb 2010
Geografisk: lystfisker
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér valentin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 21:23
jaLOLLOLLOL
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 22:46
Citat: bjarne1525

sjovt - han spørger bare til mærket - og så er der en masse til salg - skulle måske oprette en tråd om der er nogen der syntes sig om kællinger med store kasser - så får man sikkert tilbudt en bundt af dem
 
Ja, hende kan du også få. Sælger hende kun fordi jeg har skiftet model - ikke type ((-:
 
/MConfused
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bjarne1525

Tilmeldt:: 21 Nov 2008
Geografisk: syddanmark
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjarne1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 22:58

arg - martin - jeg ved ski ikke rigtigt - jeg har en i forvejen, godt nok sådan en lidt ældre model, med den gamle aktion - ja vel sammenligneligt med en fibatube eller noget sådan, men faktisk okey, egentligt temmeligt glad for den.  det skal virkeligt være kram det du har, hvis der skal byttes ud - den du har på lager, hvilken aktion taler vi om? hvad er prisen ?- eller tager du en bytter ind?

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres