Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Is Situationen

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Bak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Andersb Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andersb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Is Situationen
    Sendt: 23 Feb 2011 kl. 07:44
Hej Alle
 
Nogle der har nogle dug friske meldinger omkring is i vejle, kolding, haderslev kan der fiskes eller er alt lukket!!!
 
Mvh. anders
Til top
peter andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
p.andersen

Tilmeldt:: 05 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p.andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Feb 2011 kl. 10:04
Hej.
Ang. is i Kolding Fjord.
Inderfjorden og Eltang Vig er lukket af is. Yderfjorden er fiskebar, ude i Bæltet er der ingen problemer, udover det er pi..e koldt. Det eneste der holder mig "oven vande" er fiskefeber.Cry Jeg venter kun på en lille mildning i vejret. Fisker man nu, er det kun for træningens skyld. Der er meget langt "mellem snapsene" Men dagene længes, det er snart 1 marts, læs forår, så 14 dage endnu, så håber jeg det går løs. Til gængæld har jeg fand.. fået bundet mange fluer, hvis bare jeg fanger en HØ på hver, så bliver 2011 et super år.Clap
K&B
Peter Andersen
Kolding
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Feb 2011 kl. 10:23
Det eneste is jeg vi se de næste mange dage er den is der kan tilsættes
Hvor er jeg træt af is i topøjet og nul fisk
 
/J


Redigeret af Jørgen S - 23 Feb 2011 kl. 10:24
Til top
Anders Bak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Andersb Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andersb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Feb 2011 kl. 10:29
Rolig nu derude vejret vender fredagThumbs Up
Kunne nu også godt bruge noget mere konstruktivt respons end en røget single malt..
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Feb 2011 kl. 10:51
Citat: Andersb

Rolig nu derude vejret vender fredagThumbs Up
Kunne nu også godt bruge noget mere konstruktivt respons end en røget single malt..
Den er ellers rigtig god!Big smileBig smile sådan ved fluestikket, men man venter på vejret bliver lidt varmere
 
/J
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Feb 2011 kl. 10:59
Jo..men man kunne risikere at ende som alkoholiker med den vinter Beer
 
Jim.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres