Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

10 timers havfiskeri (2 pladser) - Dato for Begivenhed: 23 Apr 2011

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Kjærgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mobilos114

Tilmeldt:: 24 Maj 2007
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mobilos114 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Kalender Begivenhed: 10 timers havfiskeri (2 pladser)
    Sendt: 28 Feb 2011 kl. 13:18
Hej,
Jeg har fået 2 ledige pladser til havtur d. 23 april 2011 efter "først til mølle"
 
info om turen.
 
Vi sejler med skibet "Emma-Line" fra Thyborøn lørdag d. 23 april  2011 (uge 16).
Turen er en 10 timers tur fra kl. 06.00 - 16.00 (er dog muligt at forlænge turen)
Pris for turen 630 kr/person (kun for båden) mad, drikke grej mv. sørger man selv for.
 
På de sidste mange ture, har vi brugt pirke mellem 200-400gr. og jigs fra 150-300gr. Rekorden på turene for flest fanget kg. torsk pr. mand er 110 kg og det var der 3 mand som havde på samme tur. Største torsk er 10+
 
Har du spørgsmål eller vil du med,
send en mail til: allan@allank.dk
eller ring på 23731093
 
se mere på www.allank.dk
 
Hilsen
Allan kjærgaard


Redigeret af mobilos114 - 28 Feb 2011 kl. 13:28
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2011 kl. 15:12
jeg snupper begge pladser
send mig lige en mail med info
Til top
Helge Kristensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
buller

Tilmeldt:: 20 Apr 2006
Geografisk: Tarm
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér buller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2011 kl. 15:50
Det var sku en hurtig beslutning Brian. Vi plejer at have nogle gode ture. Hilsen og på gensyn på båden. HelgeSmile
Til top
Allan Kjærgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mobilos114

Tilmeldt:: 24 Maj 2007
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mobilos114 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2011 kl. 11:23
Hej Brian,
 
beklager mit sene svar, (får åbenbart ikke besked pr. mail, når der kommer svar på indlægget??)
 
Pladserne er desværre væk.
 
Skulle jeg få afbud, vil jeg sende dig en mail
(evt. send mig dine kontakt oplysninger til allan@allank.dk, hvis du er interesseret)
 
Allan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres