Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

samlergrej/pins

 Besvar Besvar
Forfatter
hans lindegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisherman

Tilmeldt:: 22 Feb 2003
Geografisk: Østfyn/sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: samlergrej/pins
    Sendt: 06 Mar 2011 kl. 17:28
Jeg har gennem årene fået samlet en del pins , de ligger nu og roder i en æske.
Enkelte af dem er ret sjældne, men hvem/ hvor afsættes den slags.
Gerhard fra Dansk grejsamler kunne ikke hjælpe.
Hans
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2011 kl. 17:59
Du kunne jo prøve her på auktion sitet, eller e-bay ellertradera eller andre auktions sider
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2011 kl. 20:21
Send du dem bare til Nordfyn *S*
Jeg samler da godt nok lidt i det små, men når du siger sjældne, så er dine nok for dyre til mig, med mindre du kan bruge andet grej i bytte
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2011 kl. 07:18
Frederiksen gav dig faktisk et ret godt tip Hans, der er mange samlere på de sites han nævner, og så kommer du vidt omkring.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres