Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

duedahl fluehjul

 Besvar Besvar
Forfatter
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: duedahl fluehjul
    Sendt: 12 Mar 2011 kl. 16:54
hej.  jeg har været inde på Dansk Grejsamler Klubs,  hjemmeside,  og kikke på  deres grej auktion  imorgen!!!!  der er et            Duedahl Grilse,3 en halv,  wide drum,,    jeg har aldrig set noget lignende,  hvor dybt skal man ned i pungen, for at gå hjem med sådan en guldklump?    mvh.  steen.
Til top
Mads Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MadsAndersen Avatar

Tilmeldt:: 03 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsAndersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2011 kl. 18:03
jeg tror den koster et stykke over de 5000,- 
Det er bare et gæt. 
Til top
karsten jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
nyegaard

Tilmeldt:: 12 Sep 2008
Geografisk: aalborg ø
Status: Offline
Beskeder: 97
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nyegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2011 kl. 18:05

hej steen

 
ret dybt ser det ud til
 
mvh karsten
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pphh

Tilmeldt:: 03 Mar 2007
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pphh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2011 kl. 18:10
hej steen. 5000 kr kan ikke gør det. der har vade et på auktion her på siden til 1500kr men det blev ikke solgt. men det er nogle fede hjul, bent duedahl har lavet. ps. jeg vil også gerne ha fingerne i et. ses vi i korsør. mvh paw holst
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2011 kl. 10:05
 hej paw.  jeg kommer desværre ikke til korsør .  men du må meget gerne skrive  tilbage hvad hjulet blev solgt for.  mvh steen                                  
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres