Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

haha

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: haha
    Sendt: 16 Mar 2011 kl. 16:32
Så kan de sgu lære detWink
 
Nu er de ikke hjemme på marken hvor alt er tilladtOuch
 
 
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2011 kl. 16:43
DEt er noget forbandet svineri Europrak laver, de er blevet anvist af politiet
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2011 kl. 17:07
Ja, det er skide træls.... nu skal de til at følge regler ogsåOuch
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Keld Skytte Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keld P.

Tilmeldt:: 02 Aug 2006
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keld P. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2011 kl. 17:18
Ja bøder for ikke at stille P.skive, men tilsyneladende ser man gennem fingre med manglende partikelfiltre, for køretøjer over 3,5 tons, logik så det basker, for nu at blive i fiskesproget.
Keld Skytte.

www.nordfynsknaturfoto.dk
Til top
Per B, Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Per Bjerring Avatar

Tilmeldt:: 12 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Per Bjerring Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2011 kl. 17:48
Lad os nu ikke henfalde til ondskab og skadefryd, men forholde os til faktaGeek
Her har de stakkels forfulgte og forarmede landmænd kørt til hovedstaden i traktorer, til stor gene for den øvrige trafik, på afgiftsfri diesel, og parkeret, hvor politiet har anvist, men ikke lovet at det var gratis og nu vil staklerne forurene hele vejen hjem til deres overbelånte ejendomme.
Jeg håber det har været sjovt, som en af arangørerne udtalte til lokal tv, Sjælland.
Jeg har kun en bemærkning: "Jeres situation har berørt mig dybt. Aldrig har jeg hørt om større problemer end jeres. Modtag min dybeste sympati og medfølelse"
Landbruget har ikke tinærmelsesvis levet op til de lovmæsige krav, som de skulle have gjort for år tilbage.Pig
RED VILDLAKSEN, KØB IKKE NORSKE DAMBRUGSLAKS !!!
Per B. Sørensen
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2011 kl. 17:54
De kunne jo starte med at smide nogle penge i parkometret.. ( hvis altså der er et sådant ).. ellers må de vel flytte deres 4-hjuls trækker en gang hver anden time.. såååååå travlt kan der vel heller ikke være på rådhuspladsen :-)
Vi andre løser jo også troligt fisketegn hvert år for at overholde reglerne..

En af de gæve jordbesiddere udtalte i øvrigt adspurgt om ikke det var landmændenes ansvar med de meget pressede vandløb at, " nåååå jaaaaa.. det er jo din påstand, det er jo ikke sikkert de er så pressede ", og fortsatte,  " hvem siger at det ikke er andre påvirkninger der forurener ? "

Hmmm... jeg linker gerne en håndfuld artikler om gylleudslip til ham.. og logikken er vel at såfremt han drak en kop gylde, så skulle den jo igennem hans system på nøjagtig samme måde som åer og floder er naturens nyre!!..

grrr

vh
TRHM
FISH ON, www.lakseture.dk
Alaska, Mexico, Bahamas
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2011 kl. 19:44
nu slipper de for bøderne det sagde på tv2 lorryUnhappy

Redigeret af peterbager - 16 Mar 2011 kl. 19:45
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lange 1 Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lange 1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2011 kl. 19:52
Mon denne form for harme fremmer samarbejdet i fremtiden ???
Undskyld men det tror jeg næppe.... Wacko
/Søder
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2011 kl. 19:59
Har der været noget samarbejde??Geek
De har jo spændt ben for alt samarbejde indtil nu...
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lange 1 Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lange 1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2011 kl. 20:22
Ja og med den holdning maler vi os alle op i et hjørne Henrik Christensen....
/Søder
Til top
Keld Skytte Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keld P.

Tilmeldt:: 02 Aug 2006
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keld P. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2011 kl. 20:23
Hvorfor skulle de samarbejde, når de umulige børn altid får deres vilje.
Keld Skytte.

www.nordfynsknaturfoto.dk
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lange 1 Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lange 1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2011 kl. 20:37
Fordi de har brug for viden Keld og den har vi via forbundet og derfor skulle vi gerne enes og ikke kævles om tingene...
Det kunne tydeligt mærkes ved demonstrationen i dag at der er flere fraktioner blandt landmændene og jeg har talt med dem begge dvs den ene side nøjedes med at høre hvor jeg kom fra så ville de ikke tale med mig og så dem jeg var i tv med som gerne vil samarbejde omkring miljø sager...
/Søder
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2011 kl. 22:59
Jeg er helt enig med Henning i den her sag. Og jeg synes heller ikke den skadefro der udvises er på sin plads. Et er at man er uening i deres holdning til en given sag, noget andet er at de afholder en demonstration og bliver henvist til et område, af politiet, hvor de kan parkere og så bagefter hovere over at de får p-bøder, det synes jeg er lavt, og ikke noget der gavner lystfiskernes holdning (og troværdighed generelt) til samme sag som der diskuteres. Heldigvis skal vi (lystfiskerne) ikke dømmes fordi nogen få spradebasser ytrer deres mening på et offentligt forum. De fleste kan nok gennemskue at det ikke er det mest gennemtænkte indlæg trådstarter kommer med her...
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2011 kl. 09:01
Citat: Klaus Neilsen

Jeg er helt enig med Henning i den her sag. Og jeg synes heller ikke den skadefro der udvises er på sin plads. Et er at man er uening i deres holdning til en given sag, noget andet er at de afholder en demonstration og bliver henvist til et område, af politiet, hvor de kan parkere og så bagefter hovere over at de får p-bøder, det synes jeg er lavt, og ikke noget der gavner lystfiskernes holdning (og troværdighed generelt) til samme sag som der diskuteres. Heldigvis skal vi (lystfiskerne) ikke dømmes fordi nogen få spradebasser ytrer deres mening på et offentligt forum. De fleste kan nok gennemskue at det ikke er det mest gennemtænkte indlæg trådstarter kommer med her...
- At politiet henviser til en P-plads betyder vel ikke, at man så ikke skal overholde de samme regler, som alle andre der benytter den private P-plads. Men du mener måske, at bonderøvenes ærinde skal fritage dem fra de regler, som Vi i Københavnsområdet dagligt skal følge... I så tilfælde, så vil jeg da opforde alle i Københavnsområdet til at demonstrere mod et eller andet lige så tåbeligt som bonderøvene hver eneste dag, så de kan blive fritaget fra parkeringsreglerne i København - hurra! hurra!.
 
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2011 kl. 09:41
men de tror de ved alt,så deres formand i tv2 sige at de ikke forurener så meget og det ikke er deres skyld der er iltmangel i de indre farvande og fjorde .endvidre tror han at det er rigligt at de siden 80èrne har halveret deres kvælstof forbrug så der er ingen grund til at de skal fjerne 9000 tons mere og så er det ikke nøvendigt med et par meter mellem mark og å.så han mener ikke at de forskere som vi bruger milloner på ved hvad de taler om.hvem gider overhoved at prøve at samarebejde med sådan en nar.Angry

Redigeret af peterbager - 17 Mar 2011 kl. 09:45
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres