Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fly Only

 Besvar Besvar
Forfatter
thomas smed larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomassmedlarsen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomassmedlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fly Only
    Sendt: 20 Mar 2011 kl. 17:04

Hej...

Hvis man skal tilmelde sig fisk og fri's Fly Only konkurence skal man så bare udfylde en fangstraport???
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2011 kl. 17:09
Hej thomas
Du sender bare en mail til gordon med de nødvendige informationer samt en fortælling og fangsten og oplevelsen... enenste kriterie er vidts den ikke må deltage i andre konkurrencer... tillykke med fisken hvad enten du har fangetWinkWinkWink
Certificeret fiskeguide
Facebook: Skjern river guiding
Til top
thomas smed larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomassmedlarsen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomassmedlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2011 kl. 17:13
Jeg har sendt ind fangstraport og skrevet at jeg gerne vil tilmelde din til flyonly??? er det nok?
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2011 kl. 17:31
ellers kontakter dig dig, vil jeg tro...
hvad har du fanget??? sig det nu ;-)
 
mik
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2011 kl. 17:31
Har tilmeldt en fisk for min far på oversteånde måde som vandt så vil gå ud fra det er nok... ellers så giv gordon et ring eller smid ham en mail for at være sikkerWink
Certificeret fiskeguide
Facebook: Skjern river guiding
Til top
thomas smed larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomassmedlarsen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomassmedlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2011 kl. 19:21
ok... det var en gedde på 11,4 kg.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres