Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alger Djursland?

 Besvar Besvar
Forfatter
Mads Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Eberhardt1978

Tilmeldt:: 25 Nov 2006
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Eberhardt1978 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Alger Djursland?
    Sendt: 21 Mar 2011 kl. 21:50

Jeg regner med at tage en tur til Djursland i weekenden, primært Helgenæs. Har nogle været afsted på disse kanter, og har kendskab til algesituationen?

Jeg har set inde på DMI, og det ikke for godt ud...
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2011 kl. 22:12
Gør det desværre heller ikke, rent erfarringsmæssigt, med mindre du kan li at fiske i kaffe :(
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Lars Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars Petersen

Tilmeldt:: 13 Feb 2002
Geografisk: Karup å, Århus bugten & Limfjorden
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2011 kl. 22:39
Hej,

Var ved Fornæs og Glatved i lørdags. Ved Fornæs var der tydeligvis smidt thebreve i vandet, der havde et umiskendeligt brunt skær. Ved Glatved var det krystalklart! Forstå forskellen de som kan ... Registrerede i øvrigt ikke liv nogen af stederne.

Venlig hilsen

*Lars P
Til top
mads pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
madsppp2000 Avatar

Tilmeldt:: 13 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér madsppp2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2011 kl. 08:03
sidste uge fik jeg melding fra helgenæs der var fri....og det var om mod æbeltoft vig. men hvor meget der er fri ved jeg ikke, men lus hage tror jeg kunne være et godt bud, da der plejer at være godt med strøm.....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres