Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Scierra spinnestang VS greys

 Besvar Besvar
Forfatter
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Scierra spinnestang VS greys
    Sendt: 25 Mar 2011 kl. 13:39
Jeg har kigget lidt på Greys men er nu lidt i tvivl - da jeg har set en lækker Scierra 12 food spin his Jagt og fiskerimagasinet til en tusse. Den harl idt højere kastvægt en Greys og vil siker være fin til spin på kysten også . Men jeg kender ikke Scierra spinnestænger- er der nolge der her erfaring med dette mærke ?
Til top
shervin firouzian Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
geddegud Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér geddegud Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2011 kl. 14:02
Hej Bruno.
Jeg fisker selv meget på kysten. De 2 stænger som du kigger på er begge gode stænger. tror ikke det betyder så meget om den hedder Scierra eller Greys. hvis du allerede ved hvad du vil fiske med ude ved kysten, så har du en ide om hvad vægt klasse din stang skal være og gå efter det. højer vægt klasse er rigtig fin til bombarda, hvor en lav vægt klasse er rigtig god til mindre tunge ting som f.eks. små blink osv.
 
held og lykke med det
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lange 1 Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lange 1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2011 kl. 14:13
Citat: Boss

Jeg har kigget lidt på Greys men er nu lidt i tvivl - da jeg har set en lækker Scierra 12 food spin his Jagt og fiskerimagasinet til en tusse. Den harl idt højere kastvægt en Greys og vil siker være fin til spin på kysten også . Men jeg kender ikke Scierra spinnestænger- er der nolge der her erfaring med dette mærke ?
 
 
 
Hvad skal du med en 12" stang som du ikke kan med en 9-10" stang Boss ?
/Søder
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down