Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp en lystfiskerkollega

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp en lystfiskerkollega
    Sendt: 26 Mar 2011 kl. 12:00
Fandt denne opfordring fra en kollega, som godt nok ikke direkte vedrører lystfiskeriet, og skulle jeg støde nogen beder jeg om forhånd om undskyldning.
Quote:
Kære med-"lystfiskere, garnfiskere, sportsfiskere"
Jeg håber I vil bruge 20 sekunder på at hjælpe mig!!
Sagen er den at jeg er medlem af en lille lokal badmintonklub, og vi deltager pt i en lokal konkurrence hvor vinderen kan stikke 10.000 i foreningskassen. Som nogle af jer nok ved er det efterhånde mere end svært at finde sponsorer i de mindre kendte egne af Danmark. Så derfor vil 10.000 kroner lune gevaldigt i vores meget tomme klubkasse.
Hvis I vil hjælpe mig er alt I skal gøre at gå ind på dette link:
sparbank.dk
Stem på "Team Salling Badmintonklub". Det tager ingen tid, og er selvfølgelig helt gratis. Kræver bare I har en mobil i hånden, da I vil modtage en stemmekode.
Så jeg håber nogle af jer har lyst til at hjælpe en fiskekollega.
De bedste hilsner
Kastanie - aka - Allan Nielsen
unquote
Selv om jeg ikke kender vedkommende, har jeg selv afgivet min stemme. 
Sådan en opfordring kan man jo ikke sidde overhørig.
Mvh
Torben
 
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2011 kl. 12:17
alle de 250 andre foreninger som gerne vil have pengene har vel samme problem???
Til top
Michael M Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
marcussen

Tilmeldt:: 20 Mar 2010
Geografisk: nordborg
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2011 kl. 13:25
Så er der stemt på Hinnerup Garden, mere musik ja tak!
Til top
Hans Peter Fryd Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
HPFJ

Tilmeldt:: 06 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HPFJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2011 kl. 14:22
Silkeborg Kajakklub!
Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2011 kl. 17:28
Det er da fint, man bakker op om en lille forening - hvis man har tilknytning til den, eller dens lokalområde...
 
At fiske stemmer på denne måde, er usportsligt, og ikke i ånd med den fairplay og sportsmanship en idrætsforening burde promovere...
Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2011 kl. 17:30
Jeg ville være langt mere tilbøjelig til at stemme på
 
Projekt Kirgistan Rønde Efterskole..
 
Det er et godt formål, der ikke kun kommer en lille lukket skare til glæde...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres