Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fenwick Ironfeather 12,6' #7

 Besvar Besvar
Forfatter
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fenwick Ironfeather 12,6' #7
    Sendt: 28 Mar 2011 kl. 21:41

jeg ved at meget glad for fenwick stænger, men jeg kender ikke så meget til den nævnte stang. nogen som kan sige mig om det er et godt køb og fortælle lidt om den, auktion, vægt, lang eller korte kast osv...

på forhånd tak.
Christian M. larsen
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2011 kl. 21:52
Næh, men for mig er det en klinge (og en stang) i en længde og klasse som tiltaler mig, og jeg har også (som du) set at den er på auktion, og jeg bygger den om alligevel, hvis den lander hos mig ;-)
 
Resten finder jeg ud af til den tid, hvis den tid kommer.
 
Men, jeg tror bestemt ikke at du skal underkende ørne-logoet, det er trods alt gode kræfter som ligger bag udviklingen af klingerne.
 
Så byd bare ind på stangen, jeg holder øje med auktionen ;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down