Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Scierra CC4

 Besvar Besvar
Forfatter
Flemming Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flemming Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flemming Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Scierra CC4
    Sendt: 30 Mar 2011 kl. 10:35
Hej alle.
det er ved at på tide med et par nye åndbare, jeg har tidligere haft 2 par fra LOOP begge blev hurtigt utætte.
1 par simms freestone dem var jeg ok tilfreds med, men de er slidt op, det sidste skud på stammen var et par "vision radipor" med lynlås, de er blevet byttet 2 gange grundet de var utætte og 1 gang grundet defekt lynlås. og nu røg så det 3 par i lørdags, igen var det lynlåsen der døde øv øv øvCry.
Jeg skyller mine waders efter hver tur, samt sørger for at lynlåsen er helt lukket/åben under transport og opbevaring, nå nok om det!
Har nu kigget på scierras CC4 model, og ville gerne høre om der var andre der bruger dem og hvor tilfredse er i?
 
Mvh Flemming
 
Til top
Mads Hofgaard Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MadsHofgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2006
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 156
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsHofgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2011 kl. 11:34
Hej Flemming. 

Jeg bruger cc4, og er ovenud tilfreds. Er bestemt ikke god til at vedligeholde mine vaders, de ligger faktisk i bilen konstant, men har ingen problemer haft med mine.

Og så sidder de skidegodt! (på mig i hvert fald)

Mvh Mads
Til top
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2011 kl. 12:39
Hej vis det er at du er liglad med den smule af penge der er forskæld så køb et par cc6 i sted for cc4 bliver du mere glad for er jeg sikker på
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2011 kl. 12:44
de virker bareThumbs Up
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JRK Avatar

Tilmeldt:: 16 Feb 2006
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 354
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JRK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2011 kl. 12:58
Producenterne bruger stort set samme lynlås så hvis du vil minimere risikoen for utætheder bør du vælge en model UDEN.
 
Mht. valg af mærke vil det starte en ophedet debat hvis man spørger på forumWink
 
Jeg selv bruger Simms G4 Pro.
Til top
Flemming Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flemming Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flemming Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2011 kl. 22:36
Hej alle.
tak for svarene, det blev CC4. har været for uheldig med lynlås modellerne til jeg gider dem mere, de har været skyld i 2 ødelagte ture trods korrekt behandling.
Mvh
Flemming
Til top
Jens Kloch Bengtson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jekbe Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2006
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jekbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2011 kl. 00:14
Hej Flemming.
Tillykke, de er rigtigt gode, MEN du må ikke tro at lommerne er vandtætte,
for det er de IKKE, selvom størstedelen af forhandlerne i DK, stadig har dette
stående i produktbeskrivelsen.
(Dette har jeg erfaret på den hårde måde med en ny mobiltelefonCry, og efterfølgende dialog med importøren)
Hvis du ser på CC4 på Scierras hjemmeside, står der også blot "two outside pockets", og ved CC6-modellen står der "water resistant". Skal noget være vandtæt, så hedder det "waterproof" på engelsk.
Hold desuden øje med, om stoflagene "skiller" - har fået byttet et par på denne "konto".
 
Venligst
Jens
Til top
Flemming Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flemming Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flemming Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2011 kl. 08:11
Hej Jens
tak for oplysningerne, det med stoffet vil jeg holde øje med! ang. lommerne har jeg en kammerat der også har druknet sin mobil i de udvendige lommer Cry  selv har jeg telefon mm. i et vandtæt etui om halsen fra Hagløf. 
Mvh Flemming
Til top
Jens Kloch Bengtson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jekbe Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2006
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jekbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jun 2011 kl. 19:45

Så gik lagene fra hinanden igenDead
Butikken har dem ikke længere, så jeg får pengene igen....
Ud at søge nye modellerConfused
Ku´ være sjovt at finde et par, der holdt i hele reklamationstiden......


Venligst
Jens
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jun 2011 kl. 19:54
SimmsWink

Jeg ved du vil blive bombarderet med andre bruger der hævder at netop deres (billgere) holder vandet ude men der er en årsag til at Simms er der foretrukne blandt guider og andre der tilbringer mange timer ved vandet.

Til top
Steffen Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stewy Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Geografisk: Vejle området
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stewy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jun 2011 kl. 20:28
Jeg bruger cc6 og det er de bedste waders jeg har haft ;)
Tight Lines
Steffen Mortensen
<3 Love Flyfishing <3
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down