Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trust-Mølle fiskepark

 Besvar Besvar
Forfatter
Benno Bowman Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bowman

Tilmeldt:: 05 Jan 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bowman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Trust-Mølle fiskepark
    Sendt: 03 Apr 2011 kl. 14:33
nogle der har noget godt at fortælle om den put & take sø evt en der kender en hjemmeside om søen ?.
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2011 kl. 15:29
Jeg kører forbi den hver dag på vej til arbejde og ser af og til folk der fisker der. Mere ved jeg desværre ikke.
Til top
Marie-Louise O Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Marilou Avatar

Tilmeldt:: 22 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marilou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2011 kl. 18:41
Jeg har faktisk lige idag være ude og fiske i netop denne put and take... og det kan IKKE anbefales!!! Da vi ankom var vi så heldige at se en regnbue ørrede der kom ud fra kanten af... og det var så dagens eneste fisk... vi så ikke en eneste fisk resten af dagen, andet end græskarper, som jo renser søen!! Når man tænker på man betaler 420 kr, for 3 pers i 4 timer, så vil man som minimum gerne bare have hug eller liv i overfladen... men nej, det var vist bare bunden der huggede.. Confused Så nej det kan ikke anbefales.. desværre, det er ærgerligt at sådan noget ikke bliver vedligeholdt, for man betaler da nok for det.  Så det var en dyr omgang kaffe og kage.. Unhappy
Til top
simon hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
simonhansen Avatar

Tilmeldt:: 30 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simonhansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2011 kl. 14:10
Siger det samme... Fisker der tit, men efter 2011 - har det været rigtig rigtig dårligt! - Har sku ikke set en fisk der ude i en månede ud over de satans græs karper!
Til top
Marie-Louise O Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Marilou Avatar

Tilmeldt:: 22 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marilou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2011 kl. 15:23
Haha.. rart at høre.. troede bare det var mig der var blind.. hahaha.. LOL
Til top
simon hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
simonhansen Avatar

Tilmeldt:: 30 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simonhansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2011 kl. 19:05
;) hehe
Til top
Ulrik P Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rickolie

Tilmeldt:: 18 Aug 2008
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rickolie Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2011 kl. 19:19
Ja så skal Purhus Fiskepark ved Randers da også nævnes.Det er også rent skidt.Den dyreste sø,og uden tvivl  søen med færrest fisk.Gik helt galt,kort tid efter at stedet skiftede ejer.
Til top
Marie-Louise O Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Marilou Avatar

Tilmeldt:: 22 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marilou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2011 kl. 21:57
Ja ved at purhus fiskesø kun er 1,8 m dyd, så det er nok heller ikke der man skal finde noget udfordring.. hihi.. og så bliver den tømt for fisk om vinteren da den ikke er dyb nok til at fiskene kan overleve... Så ja helt klart den skal nævnes... men troede faktiksk at den var lukket...
 
Min kæreste og hans kammerat var engang derude, og købte et 6 el. 8 timers kort, hvor de efter en halv times fiskeri, fik at vide de skulle gå, fordi at solen gik ned... hmmm... hvorfor sælger man så liiige et fiskekort på så mange timer... (det var den gamle ejer pape)
 
 
Meeeen.. mon ikke ham ved Trust Mølle er blevet en anelse for gammel til det.. tror ikke den holder ret længe, folk finder jo hurtigt ud af det ikke fungerer.. :O)
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2011 kl. 22:07
skal lige sige at ejeren af truust mølle er over de 90år, og det er børnebørn/svigerbørn der passer søen. har haft mange nulture derude, men har også fået fisk. syntes personligt at det er en af de sværere søer at fiske i, da der ikke er den store omsætning i søen, hvad angår fisk. så de når at tilpasse sig.
vil også sige at de fisk der er der, har nået at tilpasse sig "naturen". men er ellers et ok stad at fiske efter min mening, på bænken lige ved p-pladsen, en orm 3-6m fra kanten fisket på ca. 50-60 cm vand, det plejer at give fisk, ellers små fluer langs bredderne, det plejer også at give fisk. men ok, ikke det første sted jeg vælger efter at jeg er flyttet.
 
knæk og bræk derude hvis i "vover jer derud".
Born to fish, forced to work!!!
Til top
Marie-Louise O Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Marilou Avatar

Tilmeldt:: 22 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marilou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2011 kl. 22:42
ok.. det er bare ærgerligt at man får et dårligt første indtryk, for må sige at jeg aldrig kommer der igen, og tror mange har det som jeg, hvis det er første gang de kommer der... Smile
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2011 kl. 22:52
Citat: Marilou

ok.. det er bare ærgerligt at man får et dårligt første indtryk, for må sige at jeg aldrig kommer der igen, og tror mange har det som jeg, hvis det er første gang de kommer der... Smile
 
kommer selv fra området, vil sige at resenbro er betydeligt bedre. og hold dig fra Grønbæk......... evt. svejstrup ved lerbjerg, er en ok sø at fiske i, og har selv haft gode erfaringer derfra...... faktisk fra begge steder. bedst er resenbro nu.......
 
har haft held med alt i resenbro, flue, orm powerpis, spinner, you name it.
 
lidt sværere er det dog i svejstrup, men det er flotte fisk man fanger der, og med en ok smag. ikke mudder ihvertfald.
 
den store sø i svejstrup er op til 8m så vidt jeg husker, men den lille sø er god i sommervarmen med fluer. og så er der ca. 1100m af lilleåen du også må fiske i der, der er ikke mange der går derned, da der er et bette stykke over marker osv. men med en masse geniale sving og høller at fiske i......
 
kan kun sige knæk og bræk.
 
Born to fish, forced to work!!!
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2011 kl. 22:54
Citat: simonhansen

Siger det samme... Fisker der tit, men efter 2011 - har det været rigtig rigtig dårligt! - Har sku ikke set en fisk der ude i en månede ud over de satans græs karper!
 
 
du skal nu ikke kimse af græskarper, kan du dappe dem på fluestangen med brød eller lign, så får du en fight du sent glemmer. blot husk C&R!!!!!!
Born to fish, forced to work!!!
Til top
simon hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
simonhansen Avatar

Tilmeldt:: 30 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simonhansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2011 kl. 12:21
Kan kun give ham ret.. - HOLD JER VÆK FRA GRØNBÆK... ;) Ikke værd at bruge tid på. Resenbro er fantastisk, har aldrig haft en nul tur der ude.. :)
Til top
Benno Bowman Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bowman

Tilmeldt:: 05 Jan 2008
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bowman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2011 kl. 19:01
purhus er den gen åbnet hvor ligger Resenbro henne
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2011 kl. 22:14
Citat: bowman

purhus er den gen åbnet hvor ligger Resenbro henne
Resen bro ligger mellem Karup og Hagebro, men det er nok ikke den du tænker på thi-hi...Wink
Resenbro ligger ved Silkeborg....
 
/frede
Til top
Marie-Louise O Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Marilou Avatar

Tilmeldt:: 22 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marilou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2011 kl. 05:19
Nu kan jeg se mange roser Resenbro.. så det tror da lige min kæreste og jeg skal omkring den på et tiddspunkt.. Smile Er den ny? for jeg var inde på hjemmesiden og se, og det ser ret nyt ud?? :)
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2011 kl. 06:46
den har ihvertfald eksisteret de sidste 5år, og garanteret længere. ved ikke lige hvor gammel den er, men go, det er den.
Born to fish, forced to work!!!
Til top
Marc Sievers Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Marc S

Tilmeldt:: 11 Mar 2010
Geografisk: Gjerlev J
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marc S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2011 kl. 08:13
Hej!
 
Jeg har været ved Purhus 3 gange i år synes ikke vandet er så rent som det plejer at være, men jeg kan altså ikke genkende det med ingen fisk jeg har på de 3 ture fået det antal fisk som er tilladt fisk op til 5kg så jeg kan ikke klageWink, men jeg har nok været heldig har fanget både på flue og blink. Søen genåbnede vist sidste år.
 
Knæk og Bræk
MarcSmile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum