Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

lejre å

 Besvar Besvar
Forfatter
martin-thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mart0

Tilmeldt:: 13 Okt 2007
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mart0 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: lejre å
    Sendt: 08 Apr 2011 kl. 17:08
hej alle
 
håber at i kan fortælle mig hvilken forening der har fiskeretten i lejre å..
 
nu er det jo snart forår så det ku være fint med et par bækkere på flue stangen..
 
knæk og bræk derude
Til top
Al Damlund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Damlund Avatar

Tilmeldt:: 18 Apr 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2011 kl. 19:51
Jeg har lidt på fornemmelsen at du måske forveksler Lejre å med Kornerup/Lavringe å. Lejre å er en lidt uinteressant og meget stilleflydende å, og tror jeg uden den store bestand af ørreder. Kornerup/Lavringe å kan du fiske i via ROLK, hvor du kan købe fiskeret igennem. Rolk kan du finde på nettet. Et årskort koster vist nok 25 kr. hvis man er medlem i ROLK.

Til top
christian dyhrberg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
dyhrborg Avatar

Tilmeldt:: 12 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dyhrborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2011 kl. 19:56
er ked af det men det er altså Roskilde sportsfiskeforening der har retter. og der er massere af bækkere, hvis man ved hvor man skal fiske! min makker og jeg fangede 13 stk. tilsammen i dag  
Til top
Al Damlund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Damlund Avatar

Tilmeldt:: 18 Apr 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2011 kl. 21:36
Ja det er rigtigt Roskilde Sportsfiskeklub har også fiskeret i Langvad å, ligesom ROLK, men tråden drejer sig om Lejre å, som jeg som sagt ikke tro, er særlig interessant, og jeg ved i så fald ikke om der er andre end lodsejerne der har ret til åen.
Til top
christian dyhrberg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
dyhrborg Avatar

Tilmeldt:: 12 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dyhrborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2011 kl. 21:52
ved ikke om det er fordi, jeg har lagt nogle fangsreporter ind, som de var fra lejre å men det er endeligt fra lavringeå

Redigeret af dyhrborg - 08 Apr 2011 kl. 21:54
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum