Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skydehoveder

 Besvar Besvar
Forfatter
Hans Kristian Byrialsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
AxeZes Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér AxeZes Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Skydehoveder
    Sendt: 09 Apr 2011 kl. 10:03
Hey folkens..

Jeg har en ældre Scierra 9' kl 5-6. Og kunne godt tænke mig og vide hvilket skydehoved der passer på sådan en.
Nogle der kan hjælpe mig.

Hilsen HK
Til top
Allan Wermuth Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wermuth

Tilmeldt:: 28 Dec 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wermuth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2011 kl. 10:25
Der forefindes et skydehovedarkiv på sitet, måske det kan give dig en idé .....

Her er et link til Scierra stængerne, som er med i arkivet


mvh
Allan
Til top
Michael Storgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lo2n3ss

Tilmeldt:: 08 Aug 2009
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lo2n3ss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2011 kl. 10:25
Det kommer vel an på din kastestil, Men vil nok mene at du skal op på en klasse 6 skydehoved. altså sådan en 14 - 15 grams
Til top
Eigil Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Eigil Christiansen

Tilmeldt:: 06 Nov 2007
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Eigil Christiansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2011 kl. 13:30
Hej Hans Kristian
Jeg har selv en ældre 9 fod kl. 5-6 Scierrastang 2-delt uden modelnavn. Det er måske samme stang du har. Den kaster godt med et SH på  9-9,5m og en vægt på 12-13g, F eller I . Som skydeline bruger jeg Lawsons Crosswater 20lbs. Under gode forhold kaster jeg 25-28m.
Håber du kan bruge mine oplysninger.
Mvh.
Eigil
Til top
Ronny Lagoni Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny Lagoni Thomsen Avatar

Tilmeldt:: 22 Jul 2005
Geografisk: Vejle/Grindsted/Kolding/Skjern/Haderslev/Varde
Status: Offline
Beskeder: 171
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny Lagoni Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2011 kl. 21:37
Hej Eigil

Din Scierra 9 fod klasse 5-6 er det der svarer til en klasse 5 stang og den skal have 11 gram, så ruller det derudaf. God fornøjelse.

Med venlig hilsen

Ronny Lagoni Thomsen
www.fluefiskeskolen.dk
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2011 kl. 23:59
Det kommer vel an på hvor langt skydehovedet skal være/ er.....mht. hvor tungt det skal væreSmile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down