Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad sker der for Dansee?

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Regnbue

Tilmeldt:: 10 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Regnbue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvad sker der for Dansee?
    Sendt: 10 Apr 2011 kl. 23:54
Hey..

Jeg er en ivrig P&T fisker, og benytter mig jævnligt af Dansee's hjemmeside til at finde godt og brugbart fiskevand.
Dog kan jeg se de nu har redesignet deres hjemmeside. Dette desværre ikke til det bedre, da man nu ikke kan se priser de forskellige steder. Nu skal man i stedet åbne deres guide, og finde den eksakte sø også kan man se prisen.

Derudover har jeg været udsat for regler i deres hæfte/på web har været lig med det som ejerne reklamere med ved fiskesøen. F.eks har jeg kørt langt for at fluefiske et sted, hvor de så har sat et skilt op med "Poloraid briller forbudt".. Hvis det er deres holdning, burde de skrive det på hjemmesiden så man ikke skal kører forgæves.

Sidst men ikke mindst kan jeg se flere søer er forsvundet, og deres katalog virker til at være mindre. Der er kommet en ny formand og fiskevande som Fynsfiskevand og Skyggehale Put & Take er ikke længere at finde i deres sortiment. Dette selvom begge søer reklamere på deres hjemmesider med medlemskab af foreningen.

Alt i alt har jeg en del jeg gerne ville høre Dansee om. I deres katalog står der at de modtager ris/ros og man kan skrive til dem. Desværre er det ikke lykkedes mig at finde deres adresse nogen steder. Hverken e-mail el. almindelig adresse.

Kender i noget til ovenstående eller adressen til Dansee hører jeg gerne fra jer :) 
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2011 kl. 08:16
Ja deres nye side er efter min mening dårligere end den gamle, men der er da sket store fremskridt.
Formanden er skiftet ud, det er jo en super nyhed.
Men om det lykkedes den nye formand at stoppe FYFI med at reklamere med at de er med under Dansee er dog tvivlsomt :-)
Til top
Tony Hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tony W Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tony W Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2011 kl. 11:23
Hej Søren.  af ren og skær nysgærrighed, hvem er det der forbyder brug af polaroidbrillerConfused? det er jo fuldtændigt naturligt for en fluefisker at bære øjenbeskyttelse i form af briller, så jeg gad nok vide om de så render rundt om søen, og ber' alle folk med solbriller, om at aflevere dem til nærmere undersøgelse? lyder bare en smule fjollet i mine ører.
mvh. Tony
Til top
Søren Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Regnbue

Tilmeldt:: 10 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Regnbue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2011 kl. 11:32
Hej..

Det er søen Christianshøj Put & Take. 
http://www.christianshojputandtake.dk/index.html

Der står intet om det hos Dansee, der står intet på deres hjemmeside. Men når man kommer derud er der et stort skilt, hvor der står "poloraid briller forbudt". Jeg gider ikke fiske et sted, hvor jeg ikke må have mine solbriller på. Jeg er ikke en specielt habil fluefisker, men øver mig dog. Til dette formål bruger jeg solbriller, da jeg ikke gider kroge mig selv i øjet. Jeg ved ikke om det er normalt at have 2 sæt et med eller uden pol, men jeg har altså kun et sæt med.

Jeg ved ikke, hvordan han vil håndhæve det.. Men jeg fiskede heller ikke derude, da der er andre alternativer tæt på. Iøvrigt er det da et sjovt signal at sende til sine kunder, især dem med fluestang.

Det er sikkert den typiske historie med en ejer der tror at alle der fisker i hans sø og får bid stjæler hans fisk. Han burde dog i stedet være glad for, hvis nogen skulle være heldige at fange nogle af fiskene så de kommer igen. 


Redigeret af Regnbue - 11 Apr 2011 kl. 11:45
Til top
Søren Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Regnbue

Tilmeldt:: 10 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Regnbue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2011 kl. 11:10
Bump.. Hører gerne, hvis nogen kender noget el. har en holdning til Dansee/Danskeørredsøer. 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres