Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsø

 Besvar Besvar
Forfatter
Toke Hermann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Toke Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Toke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Samsø
    Sendt: 11 Apr 2011 kl. 13:13

Er der nogen der har noget frisk info fra Samsø, jeg stikker afsted på torsdag og ville høre om der sker noget......

Til top
Søren Israelsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
IS

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2011 kl. 21:51
Hej Toke,
 
Jeg har været på Samsø det meste af sidste uge, hvor jeg var afsted tre gange. Jeg havde kun kontakt med én fisk.
 
Jeg talte med flere tyskere, som har fisket på Samsø i april måned de sidste 15 år.  De havde heller ikke det store held - den ene havde kun fanget én fisk efter en uges intensivt fiskeri.
 
Konklusionen må derfor være, at der må være masser af fisk tilbage til dig.
 
Hilsen
 
Søren
Til top
Flemming Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flemming Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flemming Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2011 kl. 22:43
Hej Toke der sker ikke en ski... på SamsøLOL
Mvh
Flemming
Ps. God tur og husk fluesmækkerenWink
Til top
Toke Hermann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Toke Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Toke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2011 kl. 08:28
Ok mange tak Søren, jeg håber at kan være vandtemp der skulle lidt op og at der er kommet lidt gang i den. Til dig Flemming så ser du bare og kommer ud af starthullet får startet bilen op og kommer over til drengene.... Approve
Til top
Leif Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
leif!!! Avatar

Tilmeldt:: 05 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif!!! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2011 kl. 13:20
Min fiskemakker og jeg tager også derover på torsdag. Håber da at der er nogle fisk. Det plejer der da at være Smile

Kan ikke helt blive klog på om der stadig sættes fisk ud fra øen som det står i dette link http://www.samsoe-sportsfiskerforening.dk/html/samso_cup.html

Er der nogle som ved noget om det? der er jo ingen åer på øen???

Mvh Leif
< ="-" ="text/; =utf-8">
Til top
Jesper Bengtsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trompetfisk Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2003
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trompetfisk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2011 kl. 13:49
Jeg mener jeg også har læst de sætter ud i år, men kan ikke huske hvor. Men det er jo en mundret størrelse til skarverne, de der smolt. Og skarv har jeg set en del af...
Til top
Toke Hermann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Toke Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Toke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2011 kl. 15:18
Hej Leif
 
Jeg sejler med morgenfærgen fra Kalundborg på torsdag så det kan være at vi støder ind i hinanden derovre, jeg har pt ikke fået gode rapporter derfra men lad os nu se.... dem der har været der har vel fisket i 4-5 grader varmt vand så der da sket noget med vandtemp siden.... jeg har dog hørt rygter fra en lokal om en monster fisk fanget af en lokal men jeg skal lige have den helt bekræftet, den skulle være fanget på spind. knæk og bræk til alle Thumbs Up
Til top
Anders NT Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
AndersNT

Tilmeldt:: 19 Feb 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér AndersNT Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2011 kl. 08:28
Jeg kommer også til øen fredag. Hvor skal i hen af? Vinden ser ud til at den går i vest..
Til top
Toke Hermann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Toke Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Toke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2011 kl. 08:41

vi plejer at have fart på og besøge så mange pladser som muligt..... så vi kommer nok lidt her og der.´knæk og bræk.

Til top
Rikke Vestergaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vestergaard Avatar

Tilmeldt:: 15 Dec 2001
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2011 kl. 08:47
Vi kommer også på samsø, så der bliver da i hvert fald fiskere nok, så jeg håber øen disker op med nogle fine blanke.
Til top
Leif Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
leif!!! Avatar

Tilmeldt:: 05 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif!!! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2011 kl. 09:08
Med den fine vejrudsigt bliver der jo muligt at fiske på begge sider, Så plads er der jo rigeligt af Smile 
Knæk og bræk
 
Mvh Leif
Til top
Sean husted Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Divino

Tilmeldt:: 21 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Divino Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2011 kl. 19:47

Er der ellers nogen de har nyt fra samsø? Drager afsted onsdag så det kunne være godt for feberen at høre lidt om fiskeriet for tiden

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres