Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

jeg bliver sindsyg

 Besvar Besvar
Forfatter
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: jeg bliver sindsyg
    Sendt: 15 Apr 2011 kl. 18:47
var ude i dag havde 10-15 følger også store meget store i små flokke på 2-5 stk. men de ville ikke hugge lige meget hvad jeg gjorde.fiskede med flue,kyst wobler,blink og bilk/wobler med ophænger.ps.lavede også spinstop med det resultat at fiskene stod med hoved ned og prikkede til min kyst wobler,men hugge det gad de ikke.HJÆLP!!!!!!
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2011 kl. 19:08
Ro på Peter det har jeg prøvet mange gange, de skal nok hugge men vandtemperaturen skal lige et par grader op.
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2011 kl. 19:37
nej tror sku ikke det er temp. fiskede i falende tidevand.
Til top
Kasper Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flue-Kasper Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flue-Kasper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2011 kl. 19:47
vent til stigende tidevand..
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2011 kl. 19:54
hvor i landet fisker du  og hvilke farver bruger du
 
k&b
christian t.
Til top
Christian Gaedt Dinsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DinoSS Avatar

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DinoSS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2011 kl. 20:05
Det har jeg også prøvet og ved hvor frustrerende det er Wink

Jeg måtte næsten hele fluesortimentet igennem før jeg fandt medicinen. I mit tilfælde det gode gamle juletræ Thumbs Up Men så skal jeg også lige love for det gav fisk Tongue
Til top
Steffen Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stewy Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Geografisk: Vejle området
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stewy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2011 kl. 21:11
Jeg prøvede det samme i dag, og til sidst huggede de på pattegrisen, men ikke et hårdt nok hug, så den fik kun lige fat i hacklet derpå.. Øv øv... Og så faldte min makker og tog en dukkert med waders på, så måtte vi tage hjem.. Men alt i alt en god dag på kysten, hvor der blev set fisk og mærket fisk...

Tror at vi lige skal have nogle dage med god sol, så sker der ting og sager tror jeg på ;)
Tight Lines
Steffen Mortensen
<3 Love Flyfishing <3
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2011 kl. 21:12
Levende børsteorm fisket med et flydende milo-bombarda - hvis ikke det virker, så er der intet, der virker.
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2011 kl. 22:42
Prøvede det samme idag, havde to store følger efter, den ene nappede lidt til fluen. Den anden fulgte bare efter stoppede når jeg stoppede og svømmede hurtigt når jeg speede op, men det blev den så træt af. Fiskede med glimmerejen, tror jeg boykotter farven pink, et stykke tid.
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2011 kl. 10:59
Citat: christian t.

hvor i landet fisker du  og hvilke farver bruger du
nordøstsjælland og alle faver.dvs.sort,pink,flurrød,blå,grøn"3favenyancer".fluer:grisen,glimmerreje,kultling,juletræ og magnus.så er det sku svært at finde på mere,da det er i badekar der ikke er alt for dybe. 
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2011 kl. 11:22
En tobis imitation på +10-12cm kunne mulighvis have gjort udslaget???... små hidsige, hurtige indtag der får de lange fibre til at sitre uden pauser kan være yderst giftig ovefor kræsne fisk... ofte kan en markant variation i størrelsen også gøre udslaget....
Certificeret fiskeguide
Facebook: Skjern river guiding
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2011 kl. 13:19
jeg har fået godt på at gå ned til mindre blink fx. snurrebassen no.1 i farven MJ og 15g B.pil i grøn/kobber crystaline  på flue siden fik jeg godt med fisk på kobberbassen str. 8 og pattegrisen str.6
k&b
christian t.
Til top
bent holmslund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bent holmslund

Tilmeldt:: 05 Feb 2007
Geografisk: odense
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bent holmslund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2011 kl. 10:48
Kan godt forstå dig Smile men lige nu,kæmper vi en ulige kamp!! fordi det vrimler med hundestejler ,kutling,rejer og lignende! Men husk at flid belønnes,K&B Smile
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2011 kl. 11:59
Jeg har fundet medcinen, jeg har bundet en flue, der af udseeende ligner lidt Brenda, men dog anderledes. Fik en pæn fisk igår på den som hoppede af igen, og idag fik jeg en undermåler på den.
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2011 kl. 13:07

hej  carsten

smidder du den ikke  op  i fluebasen med et nærbilled af din flue
k&b
christian t.
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2011 kl. 13:39
Hej Christian, jo det kan jeg godt gøre, jeg får lige taget et billed
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2011 kl. 13:41
det lyder sku godt
k&b
christian t.
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2011 kl. 14:50
Så er den der tangtoppen, har jeg kaldt den.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2011 kl. 18:02
Peter Simonsen skrev bla. "fiskede i falende tidevand" Fisk ALTID i stigene tidevand.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2011 kl. 18:09
Carsten buus i hvilken kategori har du lagt den ?????????????????????
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2011 kl. 18:34
hej jan den er under kystfluer også skal du ind i gruppen der hedder havørred 
du kan os se den i bunden af siden  der er de nyeste oploadet
det med vandstanden kommer kan man ikke helt gå efter for jeg har fisket 8 gange på en ny plads  og der har været fisk på pladsen hver gang har fisket i meter høje bølger med storm pålandsvind  til havblik og meget lavt vand  jeg har fisket  med små blink og flue og det har givet godt
k&b
christian t.
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2011 kl. 19:34
Citat: Motown

Peter Simonsen skrev bla. "fiskede i falende tidevand" Fisk ALTID i stigene tidevand.
ja,meeeen har fået masser fisk i faldende vand,bare ikke så mange som i stigende,men har aldrig set så mange og store fisk på en gang der intet villeCry
Til top
Rasmus Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmushansen.com

Tilmeldt:: 21 Sep 2010
Geografisk: Bodø, Norge
Status: Offline
Beskeder: 373
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmushansen.com Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2011 kl. 20:26
Hver dag er forskellig, hver time, hvert minut... det der fungerer den ene dag fungerer ikke den næste eller ugen efter... De fisk der ikke hugger nu på noget som helst hugger senere på hvad som helst...
Rette tid og rette sted, så er det nemt, forkerte tid og forkerte sted så er det håbløst.
Derimellem findes tiden hvor man muligvis kan finde noget der trigger fisken.
 
Medicinen der altid fungerer uden bivirkninger findes ikke Wink
 
Med venlig hilsen
Rasmus Hansen
Til top
claus terkildsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hc Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2004
Geografisk: skåne/blekinge
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2011 kl. 20:42
Citat: peterbager

var ude i dag havde 10-15 følger også store meget store i små flokke på 2-5 stk. men de ville ikke hugge lige meget hvad jeg gjorde.fiskede med flue,kyst wobler,blink og bilk/wobler med ophænger.ps.lavede også spinstop med det resultat at fiskene stod med hoved ned og prikkede til min kyst wobler,men hugge det gad de ikke.HJÆLP!!!!!!


'stod på hovedet og prikkede' det liger multe adfärd.....
C.T.Smile
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2011 kl. 20:44
ha ha tro mig det var HØWink
Til top
Rasmus Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmushansen.com

Tilmeldt:: 21 Sep 2010
Geografisk: Bodø, Norge
Status: Offline
Beskeder: 373
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmushansen.com Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2011 kl. 20:50
Her om foråret er det efter min mening ofte "loppecirkus" der skal til for at få de besværlige fisk på krogen... Små tangloppe imitationer fungerer ofte bedre til vanskelige fisk end store letgennemskuelige fiskeimitationer !
Selv nedgængere kan være "kræsne" nu...
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2011 kl. 06:02
Hej Christian. Takker har fundet den
Til top
Jonas Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jonsebasse123

Tilmeldt:: 08 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonsebasse123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2011 kl. 20:20
Til top
Finn Sønnik Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fsni

Tilmeldt:: 01 Jul 2007
Geografisk: Hjærbæk fjord med tilstødende åer
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fsni Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2011 kl. 21:10
Hej med dig. var det dig der var ved mariager fjord med en fiskekompis der tog en dukkert ved den gamle bådebro ( eller resterne af den ), hvis det er dig kunne du anbefale din ven ikke at vadefiske så dybt SmileWink
mvh
     Finn 
Til top
kalle iversen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kalle iversen

Tilmeldt:: 28 Jun 2010
Geografisk: randers
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kalle iversen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2011 kl. 15:13
virkelig en flot flue den tang toppen.
 
 
Til top
kalle iversen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kalle iversen

Tilmeldt:: 28 Jun 2010
Geografisk: randers
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kalle iversen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2011 kl. 15:14
hej hr buus.
kan se du guider i limfjorden.
hvad er prisen??
 
hilsen kalle iversen
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres