Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jensen Lax wobler.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Jensen Lax wobler.
    Sendt: 18 Apr 2011 kl. 12:14
Så skete det endelig, Jensen lax er i handlen igen. For os, som er lidt op i årene, er det formegentlig en god nyhed, og ganske interessant, set i forhold til, hvad vi i dag,kan fange af danske laks og havørred.
Jeg var dengang en del af testholdet, med det jeg kalder, de originale Jensen Woblere, og jeg skal da her på mine gamle dage, have afprøvet de nye "dyr", gav vide om de har samme gang, som de gamle woblere? Det må jo komme an på en prøveWink
 
Prisen er der vel ikke så meget at sige til!:
 
Mvh
P.K.
 
 
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2011 kl. 12:37
hej per
nu er det et stykke tid siden de kom med nyheden at de var kommet i produktion igen desværre (synes jeg ) har man valgt at lave dem på så billig måde som muligt og derved er har man skudt sig selv i foden  desværre  for tror det havde været et hit  hvis kvalitet havde været som på de gamle  modeler 
k&b
christian t.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2011 kl. 12:44
Hej Christian.
 
Har du prøvet dem?
 
Jeg ligger jo egentlig op til, at det ville være for godt til at være sandt, at de nye Jensen Lax er af samme kvalitet, som de gamle.
 
Det gælder både gang og holdbarhed, omkring afskalning af farve.
 
Jeg tror ikke, at man skal være i tvilv om, at de fanger fisk, det er jo manden bag, der ligesom afgøre den sagWink
 
Jeg kunne da godt tænke mig, en beretning fra folk, som evt. har testet eller prøvet woblerne i praktisk fiskeri.
 
Mvh
P.K.
 
 
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2011 kl. 13:01
har ikke prøvet dem bare set dem i butiken jeg synes bare når man nu har valgt og lave den igen er det jo en skam man har tænkt mere på  pengene  end på woblerne de skal nok kunne fange fisk det er jeg sikker  på  dem 
 
k&b
christian t.
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2011 kl. 14:45
Sakset fra Sølvkrokens hjemmeside:

..For observante fiskere vil de se at denne er ikke helt lik den gamle Lax wobbleren, og det er helt riktig. Moderne teknologi gjør at vi nå kan støpe hele wobbleren i et stykke, istedetfor den forrige som vi monterte sammen med skruer! Det var en tidkrevende og ikke minst en kostbar prosess slik vi lagde den gamle, og en kombinasjon av disse faktorene var faktisk grunnen til at vi valgte å trekke den fra markedet. Men nå er den altså tilbake! Sølvkroken Lax Wobbler fåes i 2 størrelser; 7cm, og 13 cm.
Den minste egner seg for fiske etter ørret, abbor, sjøørret, og laks. Den 13 cm lange store broren er tiltenkt rent gjeddefiske..
 
Mvh.
Michael L.
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2011 kl. 14:47
Så mangler vi bare, at de tager deres Sølvkroken favoritt tilbage i deres produktion. Her tænker jeg på deres 7 grams versioner!Hug...Det ville bare være "dæjligt!"
Mvh.
Michael L.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres