Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kysten omkring Æbeltoft

 Besvar Besvar
Forfatter
steen Østergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stoe01

Tilmeldt:: 20 Dec 2009
Geografisk: varde
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stoe01 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: kysten omkring Æbeltoft
    Sendt: 28 Apr 2011 kl. 21:32
Hej Jeg skal en tur til æbeltoft i weekenden , er der nogle gode bud på hvor det er godt at fiske lige nu, der ser ud til vinden går/er i øst så vest siden kan blive aktuel.
Jeg skal være i den maritime ferieby, så forslag der kan nåes på fusserne er velkommene.Smile
Konen vil fange de flade
Drengene vil fiske efter HØ på spin 
Fatter svinger fluekæppen
Jeg skal selvfølelig forbi Kobberhage og Blushøj på et tidspunkt når jeg kan slippe afsted fra familie  larmen.
Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2011 kl. 22:48
Molearmen er et oplagt bud. Her kan der tages flade, af og til en havørred og nok hornfisk lige om lidt :)
Til top
Lars Henriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsH

Tilmeldt:: 04 Maj 2007
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2011 kl. 23:07
Pålandsvind er ellers ganske glimrende, men kan selvfølgelig drille, hvis man bruger fluekæppen. Der må meget gerne være lidt gang i vandet på denne årstid, synes jeg, så bare om på yderkysten og fisk. Fik selv tre fisk og havde kontakt med flere, da der en af dagene op til påske var lidt uroligt vand lidt længere oppe af kysten.
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2011 kl. 13:19
Hej Steen,
 
inden for gåafstand kan I alle fiske i nærheden af hinanden. Der loves jo østenvind i weekenden og således kan konen prøve de flade og måske horn fra molen, men du og drengene kan prøve ørrederne på strækket nordvest for molen, se nærmere her:
 
og her:
 
De mørke områder - der før har kastet flotte ørreder af sig - kan ved lavere vandstand sagtens nås også med fluestangen. De kommende dage vil vandstanden ifølge prognosen være 35-45 cm under normalen i området midt på eftermiddagen (og 12 timer senere).
 
Se nærmere her:
 
Bedste hilsner samt knæk og bræk
 
Torben Thinggaard
Til top
steen Østergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stoe01

Tilmeldt:: 20 Dec 2009
Geografisk: varde
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stoe01 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2011 kl. 19:31
Tak for de mange anvisninger.
fangstrapporten er ikke stor det blev til et par falde  ude ved Blushøj camping
ellers intet der var en masse  tangstykker i vandet som satte sig på fluer og blink.
Men helt sikker var der fisk så flere samt en flok Marsvin. Dejligt område.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres