Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udvikling af nyt produkt

 Besvar Besvar
Forfatter
Mark Bruun Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mark Lystfisker

Tilmeldt:: 05 Maj 2011
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mark Lystfisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Udvikling af nyt produkt
    Sendt: 05 Maj 2011 kl. 16:17
Kære medlystfiskere,
 
Jeg er en del af en gruppe der er igang med at undersøge behovet for et nyt produkt til fiskestangen.
Ideen kommer af mine egne erfaringer med fiskeri, hvor det nogen gange - især ved søfiskeri - kan være besværligt at placere agnen hvor man man vil på grund af omgivelserne. En anden observation kom da jeg forleden var ude og fange Hornfisk, hvor en ældre man der tilsyneladende havde nogle helbredsmæssige problemer, ikke kunne kaste langt nok ud, og derfor ikke fik nogen fisk med hjem, hvorimod de fiskere der stod på hver side af ham hev dem ind som de havde lyst.
 
Det kan altså være et produkt, der har en praktisk funktion, men man kan også vælge at se produktet som et sjovt "gadget".
 
Jeg vil blive glad hvis I gider bruge 2 min. af Jeres tid på at besvare disse 13 spørgsmål, så vi kan få en indikation af behovet.
 
 
På forhånd tak
 
Mark.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down