Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udstikker til Skumfluer

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Brian Grensteen

Tilmeldt:: 04 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian Grensteen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Udstikker til Skumfluer
    Sendt: 05 Maj 2011 kl. 20:23
Hvor finder jeg en udstikker til skumflue kroppe , så alle fluerne bliver ens
 
Med venlig hilsen
Brian
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2011 kl. 20:31
De har dem hos Korsholm ved jeg. Prøv at skriv/ring til dem. (De er ikke gratis - tror det er ca. 120,- per styk).
Til top
Brian Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Brian Grensteen

Tilmeldt:: 04 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian Grensteen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2011 kl. 10:57
ok det vil jeg prøve tak for hjælpen
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2011 kl. 11:07
Hej Brian.
 
Er du lidt finger snild, så kan du sagtens lave udstanserne selv.
 
Prøv at søge på Youtube, der er en nogle vidioer, hvor mange forskellige slags udstanser er vist.
 
Jeg har lavet udstanser selv i mange år, og bruger den metode, som bruges i læder og papir / kartonage industrien.
 
Jeg køber 5 - 10 mm. brede stål bånd, som så sættes i nylon eller træ holdere.
 
Båndene slibes skarpe, på en fin diamant skive, så virker det.
 
Den type bånd, som bruges til stål målebånd, er fremragende til udstansning i især skum.
 
Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 06 Maj 2011 kl. 11:08
Til top
Brian Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Brian Grensteen

Tilmeldt:: 04 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian Grensteen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2011 kl. 11:14
Hej per
 
Jeg ved nu ikke om jeg er så finger nem , men det skal da prøves , i sidste ende vil alle fluerne jo blive lige skæve Wink.
 
Du ved vel ikke hvad disse ustikker hedder, når jeg skal søge på dem på youtube.com
 
 
Brian
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2011 kl. 21:38
Hej Brian.
 
Jeg bruger den metode, til at lave skumværktøj til udstansning.
Dette link henviser til en simpelt måde  at opbygge sine skumfiduser nøjagtig ens:
 
 
Vis du Googler med Foam Cutter Fly Taing, så er der andre muligheder også vidio.
 
Mvh
P.K.
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2011 kl. 23:46
Hilsen Kim.
Til top
Brian Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Brian Grensteen

Tilmeldt:: 04 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian Grensteen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2011 kl. 20:38
Tak for hjælpen Folkens, Jeg bestiller et par af korsholms udstikkere , da mine evner ikke rækker til at lave dem selv.
 
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres