Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hornfisk

 Besvar Besvar
Forfatter
yasmin Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tjele88

Tilmeldt:: 12 Jul 2007
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tjele88 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hornfisk
    Sendt: 09 Maj 2011 kl. 08:07
gode pladser til horn i Randersfjord eller  Mariager

Smile 
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 08:08
ork ja.
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 08:10
Helt sikkert.....
 
SmileN
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 08:14
Skal det være dythorn eller båthorn
 
Prøv
 
/J
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 08:17
Og hvorfor er der små brandbiler på mine seler ?
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 08:32
Lidt hjælp til nogle  http://www.youtube.com/watch?v=J0FMFowP0dU
Kniber det med forståelsen så spørg.
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 08:33
Altså Jim
Kan du dog ikke holde dig til tråden... det drejer sig om horn og ikke brandbiler på dine seler. - de ser nu god ud til din Don Tomson waders Wink
 
/J
Til top
yasmin Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tjele88

Tilmeldt:: 12 Jul 2007
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tjele88 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 08:36
det lyder til at være nogle fantastiske stederConfused 
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 08:39
Hej Jim
Til dig
- når det nu kniber med forståelsen
/J
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 08:41

Nu fandt jeg stedet med det helt rigtige HORN

 
Dem er der ingen mindstemål på
 
/J
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 08:45
Til dem er ikke kan holde sig til tråden og skal spørge efter HØ
eller prøv googelClap
 
/J
 
 
 
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 08:50
Vil det sige at man er en høtyv hvis man ikke har fiskekort ?
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 09:10
Hej Jim
Nu, her i aftes - så jeg igen en af de der underlige fisk ved slusen og der er helt sikkert ikke HØ eller HORN, nu må vi snart fange en af dem, for at finde ud af hvad det er?
 
/J
 
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 09:16
Hallo
oversættelse for båtnakker og svagt begavede lystfiskere
HORN = hornfisk
HØ = havørred
 
SmileN
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 09:18
Ja det bliver spændende om vi fanger et dythorn eller båthorn.....
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 09:24
Er der nogen der ved hvad den fisk som suger egentligt hedder ?
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 09:31
Aner det ikke
men denne her gør det meget godtTongue
 
 
/J
Til top
Brian Jacobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
brianjac

Tilmeldt:: 10 Okt 2006
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér brianjac Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 09:32
Nen hedder Niøje ell. lampret  mener jeg
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 09:42
Ja der er mange forskellige arter...feks dem her  http://www.nilfisk.dk/
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 09:49
Kan være det er et tågehorn i har set ved slusen....
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 10:02
Nej, men flere gange er der set aflange fisk - sort/mørkegrøn ryg blank på siden. op til 30-45cm - i går så jeg en som var rødlig på bugen, mørk ryg. Den var 40cm, aflag, med tydlige finner, svømmende ½m over bunden - Nærmest som en makrel i form????og det var ikke en guldfisk? Vandet var en smule grumset så det var svært at se ret meget mere
 
/J
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 10:12
Citat: Henrik Christensen

Kan være det er et tågehorn i har set ved slusen....
Umuligt Henrik...vi hører dem godt nok somme tider, men så er det så tåget at vi ikke kan se dem...
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 10:18
Hej Jim
- Her er et - tågehorn - så du ved hvordan sådan et ser ud.
med lyd
SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile
 
Ellers prøv med et spejl der hjemme, deri ser du et ordentligt tågehornWink
 
/J
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 10:24
Citat: Jørgen S

Nej, men flere gange er der set aflange fisk - sort/mørkegrøn ryg blank på siden. op til 30-45cm - i går så jeg en som var rødlig på bugen, mørk ryg. Den var 40cm, aflag, med tydlige finner, svømmende ½m over bunden - Nærmest som en makrel i form????og det var ikke en guldfisk? Vandet var en smule grumset så det var svært at se ret meget mere
 
/J
Måske kan det være den invasive art (Myphius Corpfhus), en 5 pigget hundestejleart som lever i havet ud for Japan og pga en helt ukontrolleret celledeling ifb radioaktiv bestråling har opnået en hidtil uset størrelse.
Disse skulle angiveligt ernære sig af alger, fortrinsvis den meget omtalte Pseudocharttonelle alge som i øvrigt kommer fra samme område.
Det bliver spændende at se hvad dette udvikler sig til.
 
Jim.
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 10:40
Hold da op hvor er i latterlige at høre på...!
 
Bare fordi I føler jer hævet over alle andre, fordi i kun fisker efter (men åbenbart ikke fanger, Jim!) havørred på flue, så kan i vel godt svare ordentligt eller helt lade være med at svare på det spørgsmål til en fiskeart som rigtig mange godt kan lide at fiske efter.
 
Jeg kender desværre ikke noget til fiskeriet i nævnte fjorde, men ofte kan det betale sig at fiske efter hornfisk i pålandsvind og gerne steder hvor der er en god tidevandsstrøm (rev og lign)
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 10:48
Jamen Klavs dog, nu ikke sur.
Og jeg HAR rent faktisk fanget mange havørreder...på flue.
 
Og vi føler os såmænd ikke hævet over alle andre...det skulle da lige være herinde.
 
Mvh
Jim.
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 10:54
Til medlemmer af klub latterlige!! - der er stiftende generalforsamling nu på lørdag kl 14.00  ved slusen
Vi må starte ekspedition "fangst af ukendt fisk"
Det siges at kort skydehoved tager hvad som helst. Alt skal prøves for at få afklaret hvad det er for en fætter
Vel mødt til den efterfølgende fællesspisning
 Måske der skulle tændes op i grillen - så der kan grilles et par multer???
Har nu lidt på lagerBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smileBig smile
/J


Redigeret af Jørgen S - 09 Maj 2011 kl. 10:57
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 11:00
Ja jeg har jo været med lem i næsten 55 år så jeg kommer.
 
Jim.
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 11:01
Citat: scott

Jamen Klavs dog, nu ikke sur.
Og jeg HAR rent faktisk fanget mange havørreder...på flue.
 
Og vi føler os såmænd ikke hævet over alle andre...det skulle da lige være herinde.
 
Mvh
Jim.
Hej Jim
Jeg føler mig helt bestemt hævet over dig, men kun i kraft at min højdeBig smileBig smileBig smile
og jeg fisker da også hornfisk, men vil heller have multer
/J
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 11:08
Der tager du fejl Jørgen, men hvis vi begge lægger os på ryggen...så er du højere end mig.
LOL
 
Jim.
 
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 11:15
Fantastisk...troede ikke at sådan nogle blev meget mere end 1,5 m.
Jim.
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2011 kl. 13:05
Wow... har børnehaven lukket idag?

Fedt fedt fedt og starte en tråd ang gode pladser, og så invadere to ( påståede modne) mænd tråden... Har i ikke anskaffet jer MSN eller andet , feks Skype endnu var det nok en god ide, så kan i more jer med hinanden uden det skal være i andre folks tråde, hav dog lidt respekt?

@op jeg kender desværre ikke noget til randersfjord eller mariager. men prøv steder med dybt vand tæt på land , pynter osv. evt tjek www.krak.dk ud. 


Feks


Brug hybrid billeder, så kan man finde MANGE spændene pladser :) 


Held og lykke derude!


Morten
Til top
Peter Bruun Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Springhale Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2011
Geografisk: Øster Hurup
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Springhale Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2011 kl. 21:45
Nu skal jeg nok holde mig til emnet i tråden. Wink
Jeg fisker efter hornfisk i Mariagerfjord ved Als odde, og fanger som regel fisk der. Og det er vadefiskeri hvor jeg fisker ud over sejlrenden.
Men ellers som en anden nævner her. Kig på google maps, den er super god til at se efter nye pladser.
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2011 kl. 10:31
Vedr. Klub Latterlige
 
Jeg kunne da godt tænke mig at være med lem Smile i klubben. Desværre kan jeg ikke deltage i den stiftende generalforsamling i dag.
Hvis man skal stemme om formandsposten mener jeg den skal gå til den mest velegnede. Jeg giver derfor min skriftlige stemme til Jørgen.
Jeg håber ikke, at Jim bliver fornærmet over dette. Jørgen er jo, ud over at være velegnet, også initiativtager til klubben.
Jeg vil også gerne foreslå et klubblad. Bare sådan et lille beskedent et som FFFDs blad.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2011 kl. 12:23
Citat: scott

Lidt hjælp til nogle  http://www.youtube.com/watch?v=J0FMFowP0dU
Kniber det med forståelsen så spørg.
Hvorfor vedlægger du altid den video? Views har du da fået... 24.000!
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2011 kl. 12:57
Hej Karsten.
 
Det er jeg godt nok meget skuffet over at høre, altså at jeg kun fik andenpladsen.
Jørgen og jeg har ellers været i skarp konkurrence om hvem der kunne komme med det dummeste indlæg, så det er jo skuffende ikke at blive udråbt som vinder. Disapprove
 
Men jeg er dog fuld af fortrøstning da jeg får masser af opbakning og hjælp fra mange af brugerne herinde.
 
Klubbladet lyder som en god ide, og der er jo et helt hav af potentielle muligheder for at hyre medlemmer herinde LOL
 
Og dem som ikke i forvejen er med lem er også velkomne.
 
Mvh
Jim.
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2011 kl. 13:33
Idioter! Hvorfor er det bare i snakker lort, istedet for at besvare mandens spørgsmål??

I Randers fjord er mit yndlings spot helt klart Stenrevet. Der er masser af hornfisk, samt ørreder til tider Smile Ellers fisker Udbyhøj Nord og Syd også rigtig godt.

I Mariager Fjord har jeg stødt ind i mange ved Lergraven, eller Kongsdal.

Tjek evt Brakvand.dk eller justonemorecast.dk for kortbeskrivelser.

Knæk og Bræk

Rasmus
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2011 kl. 14:02
Hej Rasmus
 
Ja, hvorfor er det lige vi snakker lort, som du kalder det. Det er lidt vanskeligt at svarepå, men nu må du endelig ikke tro, at det er for at genere dig. Måske kunne du også blive medlem af Klub Latterlige, men det kræver måske at der åbnes mulighed for at optage medlemmer, som ikke forstår sig en pind på spøg. Skal vi vove at kalde dem for tåber, eller er det ikke tæt nok på de latterlige. Wink
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2011 kl. 14:10
Citat: karsten4

Hej Rasmus
 
Ja, hvorfor er det lige vi snakker lort, som du kalder det. Det er lidt vanskeligt at svarepå, men nu må du endelig ikke tro, at det er for at genere dig. Måske kunne du også blive medlem af Klub Latterlige, men det kræver måske at der åbnes mulighed for at optage medlemmer, som ikke forstår sig en pind på spøg. Skal vi vove at kalde dem for tåber, eller er det ikke tæt nok på de latterlige. Wink
 
Mvh
 
Karsten


Forstår bare ikke hvorfor man ik kan svare på det spørgsmål der bliver stillet? Istedet blir tråden bare spammet.
Men det er der jo ikke noget nyt i her på legestuen.dk

Ha en go lørdag derhjemme foran skærmen piger Wink

Rasmus
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres