Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd til fiskefilm??? VIMEO

 Besvar Besvar
Forfatter
Kristian Roikier Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian7913 Avatar

Tilmeldt:: 17 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian7913 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lyd til fiskefilm??? VIMEO
    Sendt: 10 Maj 2011 kl. 19:46
Hej :)

jeg søger lidt godt musik til fiskerifilm, og må man bruge alt det fiskemusik man vil på vimeo???
Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2011 kl. 20:00
Nej det må du ikke pga Copyright.
Du ville sikkert selv have penge, hvis Coca Cola "lånte" et billede fra din Facebook og brugte det i en reklame Wink
www.kystfluefiskeren.dk
Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2011 kl. 20:13
Hej Kristian...
 
Det er nogle meget indviklet regler og undtagelser, når det kommer til copyrights...
Men der er heldigvis også copyright-free musik ude i æteren, dem ville jeg nok satse på, hvis jeg var dig!!
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres