Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Årets første multe

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Henriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsH

Tilmeldt:: 04 Maj 2007
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Årets første multe
    Sendt: 15 Maj 2011 kl. 00:53
Til min egen store overraskelse fik jeg årets første multe fredag aften på Djursland. Godt nok på blink kroget i ryggen, men helt uforsætligt. Så en flok multer lidt senere, så de er altså ankommet.
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2011 kl. 01:27
Havde også fat i en den anden aften et sted på djursland. Den tog en kobberbasse str. lille. Troede først det var en horn, men det var det bestemt ikke, mistede desværre fisken.

Rasmus
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2011 kl. 06:26
Lyder fint så kan der ikke gå lang tid før de er her i det sydfynske, så må jeg hellere begynde at gøre grejet klar til at tage Hugen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres