Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluelinen fra flydering

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ultragris

Tilmeldt:: 07 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ultragris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluelinen fra flydering
    Sendt: 15 Maj 2011 kl. 14:05
Jeg er lige begyndt på flyderings fiskeri med fluestang efter gedder!

Var ude for første gang i onsdags, ingen fisk! Dog et lille hug..

Havde en del problemer med mine kast, (dog grundet et forsøg med polyleader) men havde også en del problemer med at linen lavede knuder og satte sig fast mellem mine ben :s!

Hvad gør i med linen når i tager den ind? smider den i vandet foran jer? eller lægger den på jeres ben/waders foran jer?
Til top
Kasper Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flue-Kasper Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flue-Kasper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2011 kl. 14:15

køb en flexistripper og sæt på din flydering :)

Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2011 kl. 14:39
Jeg har linen liggende foran på "bordet" eller hvad man skal kald det..

jeg har prøvet at få linen viklet om fødderne og det kan være svært komme ud af det igen,så læg for guds skyld ikke linen i vandet.

/Esben
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum