Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

billig pol. solbrille

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: billig pol. solbrille
    Sendt: 24 Maj 2011 kl. 08:20
Hejsa
 
Er der nogen af jer der er stødt på et par billige gode polariserende solbriller et sted på nettet? Mine knækkede fornylig, så tænkte lige jeg ville høre om I havde lagt mærke til nogen på tilbud.
på forhånd tak.
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 08:26
Hej min ven :-)
Var det Scierra's briller du havde?
 
Håber du passer godt på "mine" kystpladser. Jeg sender en sms når jeg kommer i nærheden, så vi kan få en tur ud igen.
Til top
Brian Jacobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
brianjac

Tilmeldt:: 10 Okt 2006
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér brianjac Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 08:36
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 10:28
Hej jan.
 
Nej det var et par billige af Snowbee, som egentlig fungerede udmærket... Men mærket er underordnet bare de virker og sidder ordentligt på hovedet hehe.
 
Ja, jeg passer skam på dem... Der er jo masser af hornfisk lige nu så det er da sjovt nok endnu :o) nu har jeg dog snart taget min del.
Jeg ser frem til at du kommer herover så vi kan tage en tur på kysten... nu skal jeg jo ha en lille her en af dagene så der kommer nok lige en pause på kysten... i hvert fald i et par dage hehe.
________________________
Brian: tak for linket... har kigget der :) glemte at sige at de skal være med smoke farvet glas - og der er de udsolgt :) Var lige væk fra min mail i et par dage og gik desværre glip af tilbuddet imens der var nogen... øv
Til top
Henning Archilander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Henning.G.A Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2010
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning.G.A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 11:26
Aldi har for tiden til 40kr, ihvertfald her hvor jeg bor,
og de er faktisk ganske udemærket, jeg købte ihvertfald et par ekstraSmile
Til top
Lars Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Unclebeef Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Unclebeef Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 12:50

www.dinsolbrille.dk er også et godt bud :)

Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 13:22
Til top
Steffen Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stewy Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Geografisk: Vejle området
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stewy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 13:42
Ved godt de ikke er billige men du bliver glad for dem, prøv at tjekke dem sameo har lavet på Effektlageret.dk, jeg bruger dem selv, der er 4 forskellige glas med til dem, har aldrig haft så gode polar briller før ;)
Tight Lines
Steffen Mortensen
<3 Love Flyfishing <3
Til top
peter ø nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
peter ø

Tilmeldt:: 05 Mar 2011
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peter ø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 14:03
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 14:34

Vinder man noget på glas/polarid delen ved at købe et par dyre briller i stedet på de billige?

Til top
frederik schramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flash

Tilmeldt:: 02 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 128
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flash Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 15:54
Profishingstore.dk
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 17:26
Citat: Caspar Andersen

Vinder man noget på glas/polarid delen ved at købe et par dyre briller i stedet på de billige?

 
Ja, medmindre det reelt er et par billige der bare sælges dyrt Wink
 
Mvh
Lasse
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 17:50
Ron Thompson solbriller
 
 
Mvh Jørn
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 18:11
Hvad er billigt? Hvor mange penge vil du ofre?
Knæk og bræk
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 18:26
Knæk og bræk
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 18:55
Det er jo lige netop der de bevingede Fluuevinger viser sit overblik Hr.Kaaarlsoon Thumbs Up - for ikke at blive snydtttThumbs Down må man sætte sig ind i hvad vej fluuuen flyver.......
 
billigt er som regel godt der bare er solgt billig Thumbs Up meeen billigt kan være for billigt som er et øjebliksfang Geek
 
det er sjældent at det billige er helt dårligt - man skal kikke efter hvordan glas og stænger er behæftet - men det er jo svært for almindelige mand at udkikke de svage led - så fint at plotte sig ind i Menigheden : 123Nu De erlige Fiskepinde en Svip - Heelen gee klappen siig heel Fiisk /Pastoren Big smile
 
 
Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 19:37
Nu er der så vidt jeg ved forskel på om solbriller er Polaroid ell Polarizerende,har jeg retShocked,jeg mener de skal være Polaroid for at man kan se fisk i vandetThumbs Up
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 19:47
Citat: MR BIG

Nu er der så vidt jeg ved forskel på om solbriller er Polaroid ell Polarizerende,har jeg retShocked,jeg mener de skal være Polaroid for at man kan se fisk i vandetThumbs Up
 
Hej Thovald
 
Nope, det er omvendt Smile Polaroid er et mærke, altså en fabrikant af solbriller, og ikke alle deres briller er med polariserende filter i Wink Det er filteret der gør at genskinnet på vandoverfladen bliver blokeret og man kan se mere i vandet end uden.
 
Mvh
Lasse 
Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 19:54
Hej Lasse
oki glad for svaret,mig der huskede forkert såEmbarrassed
mvhThumbs Up
Thorvald
Til top
Jens Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jens fisker

Tilmeldt:: 09 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 22:16
Jeg har rapala briller til under 200,- de er fine har et par mørke til lyst vejr og et par gule til mørkt vejr. mine er fra fluer.dk der er mange at vælge mellem men brug evt google til at finde nogle.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres