Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Camping plads med godt Kystfiskeri

 Besvar Besvar
Forfatter
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Camping plads med godt Kystfiskeri
    Sendt: 25 Maj 2011 kl. 12:32
Jeg overvejer at dampe på en campingtur med teltet under armen og fiskeriet i højsæde.
 
Jeg ahr aldrig prøvet det før, så vil gerne hører om der er nogle som har nogle steder som kan anbefales?
 
Jeg fisker ved kysten. Så skal ikke være en p&t plads:-)
 
Jeg har selv overvejde denne plads. http://www.kanasterne.dk/HC2/
 
Håber der er nogle som har nogle gode råd.
Til top
allan blak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stingers?

Tilmeldt:: 13 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 262
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stingers? Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 12:45
prøv denne her http://www.campingland.dk djursland er et godt bud så er der heller ikke så langt hjemWink
Til top
Lars Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
LarsR

Tilmeldt:: 05 Jun 2009
Geografisk: nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 12:49
Prøv Bøgebjerg Camping. Der er rigtigt godt fiskeri både til højre (måle strand) og lidt til venstre (skoven ved bøgebjerg).
Og så er det en ret god campingplads, selv restauranten server godt mad.

mvh
Lars
Til top
Lars Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
LarsR

Tilmeldt:: 05 Jun 2009
Geografisk: nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 12:50
og her er linket Wacko
http://www.campingdanmark.dk/campingplads/topcamp-camp-hverringe.html

Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 12:50
AA camping
Dog er indkøbsmulighederne begrænsede, Jeg ved ikke om du har transport.
Michael
Til top
allan blak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stingers?

Tilmeldt:: 13 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 262
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stingers? Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 12:56
hvis det gerne må være lidt primitiv er der et andet alternativ jeg tidligere har brugt køb et par flasker gammeldansk og bank på hos bondemand niels og spørg ham pænt og stik ham en havørred og en flaske så er man ofte meget velkommen igen.
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 13:00
Ja, det var selvfølgelig også en mulighed:-) Hvad angår transport så er jeg påtvunget den Offentlige da jeg intet kørerkort har:-)
Til top
Lars Henriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsH

Tilmeldt:: 04 Maj 2007
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 13:35
Rugård eller Elsegårde Camping syd for Grenå. På begge pladser er der også mulighed for at leje en båd, hvis man skulle få lyst til det. Så kan man tøffe ud og fange et par pighvar.
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 13:53
Du/i er velkommen. Enten sove inde i huset, campingvogn på gårdspladsen eller telt i haven - har plads nok.
Lokation: 15 km fra Æbelø, nordfyn.
Og passer i på dem har jeg kajakker til turen.
Pris: gratis
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 13:55
TRO MIG
 
Denne her camping plads, det vand der er lige neden foran er bare havørredvand. Har været der mm. også i hytterne
 
Puha fed campingplads til havørred
 
www.drift4photo.dk
www.kystfiskerihorsens.dk
Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 13:56
Citat: Mivs

Du/i er velkommen. Enten sove inde i huset, campingvogn på gårdspladsen eller telt i haven - har plads nok.
Lokation: 15 km fra Æbelø, nordfyn.
Og passer i på dem har jeg kajakker til turen.
Pris: gratis
Må sige godt tilbudThumbs Up
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 14:02
Kan ikke anbefale nordkysten af djursland på nuværende tidspunkt. April og okt. er godt men ikke nu. Så hellere østkysten.
Til top
LarsHenrik Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr dropshot

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: stevns
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr dropshot Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 14:47
møns klint camping, godt fiskevand, god plads, god fiskeguide.
 
Alternativt, stevns kllint. Telt i min baghave og guidet tur på klinten.
 
Hvis det passer herren
Venlig hilsen

Mr Dropshot
Til top
Christian Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stikling

Tilmeldt:: 18 Sep 2004
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stikling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 17:13
Golden cap i Dorset her er båden makrel multer og see bass. Og så flyder stranden med fossiler som kone og unger kan samle mens du fisker.
Chr
Til top
Peter Tjellesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tjellesen

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tjellesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 18:55
feddet camping tæt ved faxe ladeplads....
Til top
Teddy Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tebimo

Tilmeldt:: 07 Sep 2007
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tebimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2011 kl. 21:29
Trelde næs camping ved Vejle fjord, offentlig transport lige til pladsen mange gange dagligt.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres