Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

gps

 Besvar Besvar
Forfatter
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: gps
    Sendt: 30 Maj 2011 kl. 23:55
hejsa
 jeg mangler ny gps til båden - har førhen bare haft en positions gps, men tænker at nu vil jeg have en med kort.
da jeg ikke har strømforsyning ombord, ud over mit lille batteri jeg lader op i havn når tiden er der til, har jeg tænkt lidt på en håndholdt.
hvad er jeres erfaringer med håndholdt versus fastmonteret - ja jeg ved godt at skærmen er større på en 4 eller 5 tommers contra en håndholdt - men hvilken betydning har det haft for jer? - jeg vil til hver en tid stadigt have papirskort over sejladsområdet jeg er i, da en del af fornøjelsen for mig ved sejlads er, at plotte i papirskort - men tit i en snæver vending fiskemæssigt og også sejladsmæssigt kunne det være rart at kunne se med det samme om man er meget tæt på 2 meter grænsen eller det der er værre.
jeg har kig på en gpsmap 78 fra garmin - nogen der har en mening om denne?
den koster 2495 incl kort - men til den pris kan jeg få en fastmonteret garmin 421 dog uden kort - så skal jeg dog bruge tid og  penge på optimering af elforsyningen ombord også - jeg havde før en fastmonteret, den der 128 - men løb af og til tør for strøm.
men er det helt galt med en håndholdt gpsmap?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres