Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

For kort græsplæne

 Besvar Besvar
Forfatter
Mr. Catcher Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr. Catcher

Tilmeldt:: 29 Maj 2011
Geografisk: Holbæk
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr. Catcher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: For kort græsplæne
    Sendt: 31 Maj 2011 kl. 09:58

hej!! Kan i anbefale en god lang græsplæne i holbæk der er lang nok? jeg kaster simpelthen så langt så jeg rammer hækken hver gang.


hjælp??!

Til top
Søren Bang Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sbn

Tilmeldt:: 16 Jul 2007
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sbn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 10:00
Prøv den lokale boldbane ???
Til top
Mr. Catcher Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr. Catcher

Tilmeldt:: 29 Maj 2011
Geografisk: Holbæk
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr. Catcher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 10:16
Stadig ikke lang nok!!! ellers havde jeg jo ikke skrevet hernide!
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 10:20
Må jeg anbefale holbæk motorvejen?
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 10:34
haha god værkstedshumor! Thumbs Up
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 10:40
Der er godt med lang kastere herinde... for korte boldbaner og skydeliner Star
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 12:23
ha ha ha ha .. jeg bliver nødt til at spørge, siden en boldbane ikke er lang nok, er det med spinnestang eller flue du kaster ?!
Til top
Christian Gaedt Dinsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DinoSS Avatar

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DinoSS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 12:39
>Prøvet at kaste på langs og IKKE på tværs af boldbanen !!Tongue
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 12:56
kast opad ! Big smile der er rummet frittt Cool
Til top
Polski Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
polski

Tilmeldt:: 13 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér polski Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 13:26
to forslag
 
 
 
knæk og bræk Polski
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 13:29
Nu ikke moppe........ 
 
Manden bor jo tilsyneladende i Holbæk - i høj grad udkants-danmark, hvor pengene er små - også for kommunen. Det er kendt at de har udstykket mindst èn byggegrund i hver ende af kommunens fodboldbaner - hvilket jo begrænser tilskuerpladserne, målmændenes udspark - og ikke mindst græsplænefiskernes kasteformåen !
 
Skammeligt - rigtigt skammelig !
 
mvh
Clown
 
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 13:49
Ta' da til fjorden!
TC
Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 20:08
Ta  til Øresund,der er et stykke vej til Sverige ØstpåTongue
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 20:14
Om det så var på tværs af en 11 mands bane. Så kaster man 60m+ hvilket med min begrænset viden om fluekast er et meget langt kastLOL
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 20:16
60 meter på flue er du gal -enter er fluen levende og flyver med linen -eller så har du så meget vind i munden at det bliver en stor løøøvn Big smile
Til top
hartmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svampebob

Tilmeldt:: 09 Feb 2007
Geografisk: DJURSLAND
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svampebob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 20:22
hahahahahahahaLOLLOLLOL
tænk sig....nogen svarer seriøst på dit spørgsmål...
vi to er venner jeg kaster også herrelangt vi skal til dm i mælkebøttefangst
også kaldet dm i fluekast der er var kun 22 tilmeldte LOLLOLLOLLOLLOL
vi havde jumpet dem mand  ...
 
hold kæft jeg kaster langt mand ....nej vi 2 gørBig smile
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 20:23
Citat: Lucius

Om det så var på tværs af en 11 mands bane. Så kaster man 60m+ hvilket med min begrænset viden om fluekast er et meget langt kastLOL
 
Hvor meget plads mon man skal have til bagkastet Embarrassed
 
Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 20:46
Lasse det må så værer det samme 60 meter - så alt ialt 120 meter i luften  -
det må da værer den største pralhaaaals der har været lukket ind indtil nu  -ja den toksaparasit flytter begreberne i hjernen ..................
Big smile


Redigeret af Bruno Andersen - 01 Jun 2011 kl. 00:13
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 21:19
Hej Bruno
Na, hvis gutten har en smule at ha de i, så kan 60 meter godt være belastende, kan man bære en hel line, så skal der en del plads i bagkastet, og så kan en 11 mands bane godt føles for kort Wink
 
 
Matthias Lilleheim vandt her i weekenden Tohånds længde i Norge's mesterskaberne  med 65 meters kast....
 
Men mon ikke Hartmann og Mr. catcher kaster længere Clap
 
Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 21:27

Lasse imponerende Big smile meeen den tid det tager om at holde  linen i luften har jeg fanget tre fisk  på slap line Thumbs Up 

ja det kræver noget øvelse i for og bagland at holde 130 meter i luuuuften -  forsat god vind Lasse og må den største fange din Fluuue Thumbs Up
 
mvh.Bruno Big smile
 
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 21:37
Citat: Mr. Catcher

hej!! Kan i anbefale en god lang græsplæne i holbæk der er lang nok? jeg kaster simpelthen så langt så jeg rammer hækken hver gang.


hjælp??!

 
Kære Mr. Catcher
 
Utroligt at ingen er seriøse nok til at hjælpe dig. Det virker som om at de driller dig lidt. Een prøver på at få dig til at kaste på holbækmotorvejen. Det vil da være direkte dumt, at gøre det. Coatningen på linen vil blive revet af på ingen tid.Jeg er ingen drillepind, så jeg synes at svaret på dit spørgsmål er ligetil :
Fæld hækken!
 
Karsten
 
Karsten
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
duck power

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér duck power Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 21:47
Nu er Holbæk jo næsten omkranset af marker, så det må være muligt at finde et sted der er ok...
Til top
Niels Mouritsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Mouritsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Mouritsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 01:30
Min familie kommer fra Holbæk.
Min bedstefar havde et gårdbrug i Kaare.
Nu ligger han på Holbæk kirkegård.
Vent til landmanden har lagt gylle ud, så er linen dejligt smurt ind i hvert kast hvis du ikke magter at holde linen i luften. Det vil give længere kast på sigt.
Både dig og mig ved da godt, Holbæk ligger omkring Randers, ikke?
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 02:06
Citat: Niels Mouritsen

Både dig og mig ved da godt, Holbæk ligger omkring Randers, ikke?
Omkring og omkring! Godt og vel en kastelængde, vil jeg mene Wink
Mvh JB
Til top
Steffen Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stewy Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Geografisk: Vejle området
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stewy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 09:43
Og jeg kaster mindst 463m :P
Haha
Tight Lines
Steffen Mortensen
<3 Love Flyfishing <3
Til top
Polski Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
polski

Tilmeldt:: 13 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér polski Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 11:00
Jeg kaster snart op hvis der kommer flere flere indlæg om for korte græsplænerDead
 
knæk & Bræk Polski 
Til top
Mr. Catcher Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr. Catcher

Tilmeldt:: 29 Maj 2011
Geografisk: Holbæk
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr. Catcher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 14:07


Mange tak for svar!!


godt nok ikke mange seriøse bud måske der er lidt misundelse i blandt Clap


det er selvfølgelig enhånds fluekast jeg snakker om

Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 14:46
Citat: polski

Jeg kaster snart op hvis der kommer flere flere indlæg om for korte græsplænerDead
 
knæk & Bræk Polski 
 
Hmmm...hvor langt kan du egentligt kaste når du kaster op LOL
Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 14:57
PeterBig smile
Til top
Heine Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qweqqe Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qweqqe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 17:19
Citat: Bruno Andersen

Lasse det må så værer det samme 60 meter - så alt ialt 120 meter i luften  -
det må da værer den største pralhaaaals der har været lukket ind indtil nu  -ja den toksaparasit flytter begreberne i hjernen ..................
Big smile
arhh.. ka det nu os pass??

mon ikke du stadig skyder lidt line så måske 20-30 m bi bagkastet og så medvind til de 60 m i selve kastet?

Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 17:43
nu er det sådan at de fleste fisker har et afstandsbegreb der flyver efter vinden Thumbs Up det er efterhånden som løgnen overtager afstanden -derfor er fisken altid meget længer Big smile
Til top
Mr. Catcher Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr. Catcher

Tilmeldt:: 29 Maj 2011
Geografisk: Holbæk
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr. Catcher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2011 kl. 10:00
misundelse er en grim ting Beer
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2011 kl. 10:13
ha ha ha, det er lidt sjovt det her .. men af rent nysgerrighed .. hvor lang er den lokale fodboldbane, siden den ikke er lang nok .. og ingen misundelse herfra, blot stor beundring, hvis du formår at kaste så langt med en enhåndskæp .. hvilke længder når du op på ??? og hvor lang var den fodboldbane ?
Til top
Mr. Catcher Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr. Catcher

Tilmeldt:: 29 Maj 2011
Geografisk: Holbæk
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr. Catcher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2011 kl. 10:20

10 fods enhånds. banen er lidt over 90 meter. skal jo også have lidt plads til bagkastet ;)


Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2011 kl. 11:36
Må kaldes suft-casting med fluekæpperLOL
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2011 kl. 11:51
Citat: LasseK

Hej Bruno
Na, hvis gutten har en smule at ha de i, så kan 60 meter godt være belastende, kan man bære en hel line, så skal der en del plads i bagkastet, og så kan en 11 mands bane godt føles for kort Wink
 
 
Matthias Lilleheim vandt her i weekenden Tohånds længde i Norge's mesterskaberne  med 65 meters kast....
 
Men mon ikke Hartmann og Mr. catcher kaster længere Clap
 
Mvh
Lasse
Kan kaste lige så langt. Giv mig den samme stang, line, osv. så skal du bare se.
Hvilken opsætning kører han med?
Knæk og bræk
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2011 kl. 13:10
Halløjsa
 
Kast på 60 m er da nemt nok. Her til morgen kastede jeg fluen ud på mindst 75 m. Da jeg havde taget ca. 5m line ind huggede en pæn hornfisk. Efter en god gang tovtrækkeri kom fisken tilsyne, og jeg kunne konstatere, at den slet ikke havde taget fluen. Den foretrak tilsyneladende blinket. SmileWink
 
Jeg skriver ikke dette for at så tvivl om andres fantastiske præstationer, men udelukkende for at tilkendegive, at det for selv almindelige lystfiskere, som ikke er kastenørder, er muligt at få fluen langt ud. Wink
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2011 kl. 16:13
Dresseret fluer i sig selv:
 kan og har max en flyvelængde bærende på linen ca.50
-70 M så taber de pusten-
 
så alt over er medvind i ordets forstand / Bevingede ord også kaldt (Løgn)Thumbs Up - os andre autorieseret er ude på mellem 80 -100 m med sømmet i bund Thumbs Up på en god stang Big smile  ...........


Redigeret af Bruno Andersen - 06 Jun 2011 kl. 16:17
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2011 kl. 18:40
Citat: karupfiskeren

Citat: LasseK

 
Matthias Lilleheim vandt her i weekenden Tohånds længde i Norge's mesterskaberne  med 65 meters kast....
 
Men mon ikke Hartmann og Mr. catcher kaster længere Clap
 
Mvh
Lasse
Kan kaste lige så langt. Giv mig den samme stang, line, osv. så skal du bare se.
Hvilken opsætning kører han med?
 
Hej Haris
 
Cool! Han brugte en 15 fods stang og et skydehoved der maks vejede 55 gram. Synes du skal komme til Gøteborg i efteråret når der er Nordic open og vise hvordan den skal skæres, DK rekorden med samme type grej er sat af en tosse og er på kun 46,3 meter  ville sq være fedt om den kunne ryge op på samme verdensrekord niveau som Matthias' Thumbs Up
 
Mvh
Lasse 
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres