Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Børges put and take.

 Besvar Besvar
Forfatter
Kenneth Madsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Priies

Tilmeldt:: 07 Mar 2011
Geografisk: Ejby
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Priies Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Børges put and take.
    Sendt: 02 Jun 2011 kl. 21:56
Hey . 


Er der nogle der har været Ved Børges Fiskesøer forleden? 
som evt kunne fortælle mig hvordan der er der nede. 

Jeg var der for 2 måneder siden. og man kunne ikke se i vandet fordi det var så beskidt? har det ændret sig?




Kenneth :P
Til top
Brian Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Brian Grensteen

Tilmeldt:: 04 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian Grensteen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2011 kl. 22:55
Hej Kenneth
 
Jeg har fisket hos børge et par gange de sidste 14 dage. og vandet er klart som gin. Efter et kraftigt regnvejr kan søerne godt blive uklare. Der er også masser af fisk i søerene. jeg har fået små 25 stk sammen med min makker på 2 ture. men de er ikke store i størelsen. Jeg vil gætte på 1,5 kg i snit. Vi har fanget alle fisk på små sorte tør fluer elller mellemstore skumfluer fistet til ringende fisk.
Det er nu meget sjovt. Det er efter min overbevisning bedst ved 6tiden når han åbner og frem til temp sitger til ca. 20grader.
 
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum