Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny blink/spinne stang.

 Besvar Besvar
Forfatter
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ny blink/spinne stang.
    Sendt: 03 Jun 2011 kl. 22:36
hej lystfiskere!!!

jeg har været syg et stykke tid nu og ville idag ud og få styr på mit grej i garagen..
men jeg kom til at træde (knække) min fiskestang,
så ville lige høre om i har et godt bud på en stang, jeg fisker i sø, å og kyst

budget:
0-800kr.
Mvh.
mathias jensen
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2011 kl. 22:39
Knæk og bræk
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2011 kl. 22:43
å sø og kyst med den samme stang?

Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2011 kl. 22:47
http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk/kat1-Fiskeri/side745-Fenwick-Ironfeather-Spin.html
Den er super.
Lidt over budgettet, men er pengene værd. Det kan godt ske du kan finde den billigere på nettet : - ) Normalpris over 2300
Knæk og bræk
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2011 kl. 22:48
Knæk og bræk
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2011 kl. 00:25
Nu er Mathias 14 år og muligvis ikke pokkers stor. En ti-fods bliver måske lidt rigeligt at tackle.

Mathias, der ligger nogle fine grejbutikker i Viborg. Tag du og opsøg dem og hør hvad de kan finde til dig. En 8-9 fod stang med kastevægt fra 5-25/30g vil klare de fiskesituationer du beskriver.
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2011 kl. 02:34
Citat: matviborg

hej lystfiskere!!!

jeg har været syg et stykke tid nu og ville idag ud og få styr på mit grej i garagen..
men jeg kom til at træde (knække) min fiskestang,
så ville lige høre om i har et godt bud på en stang, jeg fisker i sø, å og kyst

budget:
0-800kr.


Kom ned til GrejKælderen Jernbanegade 9 i Viborg  Så Danny eller Ole nok finde noget til Dig Bare sig at du har snakket med mig her inde mathias (De har åben til kl 13 i morgen lørdag)


Redigeret af Glen - 04 Jun 2011 kl. 02:35
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2011 kl. 11:07
tak for hjælpen Handshake
Mvh.
mathias jensen
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2011 kl. 11:56
Citat: Jabber

Nu er Mathias 14 år og muligvis ikke pokkers stor. En ti-fods bliver måske lidt rigeligt at tackle.

Mathias, der ligger nogle fine grejbutikker i Viborg. Tag du og opsøg dem og hør hvad de kan finde til dig. En 8-9 fod stang med kastevægt fra 5-25/30g vil klare de fiskesituationer du beskriver.
Det er der ingen problem i. Stangen er meget tyng og let. Gik selv med en 10 fod da jeg var 14.

Knæk og bræk
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2011 kl. 00:01
hvad med 

http://www.grejonline.dk/default.php?vis=vare&kat_id=204&l1=117&l2=204&l3=&v_id=18009&pg=1
Mvh.
mathias jensen
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2011 kl. 00:15
prøv at kig efter en
shimano speedmaster /aerocast  9fod 5-20g  
eller savagear parabolum
prøv evt. køb en brugt her på siden kan man være heldig og gøre et godt køb
og man for meget for pengene
k&b
christian t.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres