Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

pflueger patriarch

 Besvar Besvar
Forfatter
Steffen Svendsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Steffen S

Tilmeldt:: 14 Feb 2009
Geografisk: 7400
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: pflueger patriarch
    Sendt: 06 Jun 2011 kl. 12:12

Det er jo ikke en hemmelighed at fiskegrej er noget billigere i udlandet, skulle der evt. være nogle der har lyst til at dele deres gode online sider med os andre?

Jeg er på udkig efter et pflueger patriarch fastspole hjul.
 
mvh.
Steffen
Til top
kim bernt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lowlevell

Tilmeldt:: 29 Jan 2004
Geografisk: næstved
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lowlevell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2011 kl. 12:33
hej
 
google er din ven
 
søg på eu sider så slipper du told og moms
 
pflueger patriarch .uk
 
endelsen .uk søger kun engelske sider og giver mange træf
 
hilsen lowlevell
 
 
 
 
 
Til top
Steffen Svendsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Steffen S

Tilmeldt:: 14 Feb 2009
Geografisk: 7400
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2011 kl. 13:47
:)
 
Bare rolig det har jeg gjordt, jeg syntes bare der kommer mange useriøse sider op.
Så hvis der er nogle der har en side eller to hvor de plejer at handle grej og var villige til at dele siden med os andre ville det jo være fantastisk.
Til top
Carsten Seeberg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
CarstenSeeberg

Tilmeldt:: 26 Nov 2010
Geografisk: Havndal
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CarstenSeeberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jul 2011 kl. 21:52
Jeg sidder netop nu med mit nye Pflueger Patriarch i hånden. Det er godtnok et lækkert og LET hjul. Jeg har købt det i USA for 200 dollars - så det er noget kun billigere end i DK.
mvh

Carsten Seeberg
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jul 2011 kl. 22:01
Se lionfish.dk se fastspolehjul Pflueger abor Kun 698.-
 
mvh Jørn
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down