Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Grænsen er nået...!

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Grænsen er nået...!
    Sendt: 07 Jun 2011 kl. 08:58
http://www.jv.dk/artikel/1134375:Regionalt--Graensen-er-naaet--Sydjylland-har-ikke-plads-til-mere-landbrug
Total vildt at det er kommet så langt ud.
trode ikke selv på, at det var så slemt
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 10:42
Ja det er sku" sørgeligt. Landbruget styrer lille danevang, både i folketinget og lokalt i byrådet. De skal nok få lagt vandmiljø planerne i graven også.
Til top
hartmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svampebob

Tilmeldt:: 09 Feb 2007
Geografisk: DJURSLAND
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svampebob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 10:48


Redigeret af laah123nu - 08 Jun 2011 kl. 20:06
Til top
mikkel thorup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mikkel thorup

Tilmeldt:: 11 Jun 2002
Geografisk: kbh, hornsherred
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkel thorup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 11:04
Ja, det er godt nok rigtig surt du ikke kan, helt enig deri.


Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 11:12
Hej
 
Jeg er helt enig med Henrik og Tommy. Med hensyn til Hartmann er det da lidt sørgeligt, at han ikke har mulighed for at flygte. Måske var det en mulighed at vende boltpistolen om. Det ville selvfølgelig være lidt træls for os der venter spændt på at han skal vise sine talenter på kastebanen.Cry
 
Mvh
 
Karsten
Til top
hartmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svampebob

Tilmeldt:: 09 Feb 2007
Geografisk: DJURSLAND
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svampebob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 11:37


Redigeret af laah123nu - 08 Jun 2011 kl. 20:06
Til top
hartmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svampebob

Tilmeldt:: 09 Feb 2007
Geografisk: DJURSLAND
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svampebob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 11:44


Redigeret af laah123nu - 08 Jun 2011 kl. 20:07
Til top
hartmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svampebob

Tilmeldt:: 09 Feb 2007
Geografisk: DJURSLAND
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svampebob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 11:48

 



Redigeret af laah123nu - 08 Jun 2011 kl. 20:07
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 11:51
Citat: svampebob

har du et problem med mig karsten ?


Du skal ikke tage dig af Karsten!!! han har bare en meget svær humor som os adminlig (mennesker) har svært ved at forstå Samt er god til at lege "Forum Politet"


Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 12:15
Citat: Henrik Christensen

http://www.jv.dk/artikel/1134375:Regionalt--Graensen-er-naaet--Sydjylland-har-ikke-plads-til-mere-landbrug
Total vildt at det er kommet så langt ud.
trode ikke selv på, at det var så slemt
Hej Henrik.
 
Ja det er sgu godt nok lidt vildt, men tænk på alle de øffere der står inde i bygningerne som vi ikke ser, der ligger jo nogle kæmpe store staldbygninger oppe på Nordals som jeg nogle gange kørte forbi, der skulle man lige huske at rulle vinduerne op og nærmest have klemme på næsen....hvordan mon der så lugter inde for.
Nu vi er på de kanter så se lige denne her  http://www.123nu.dk/lystfiskeri/news2.asp?menu=laesestof&id=10506&title=Så skyder landmændene igen efter vandmiljøplanerne
 
Mvh
Jim.
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 13:08
Hej Hartmann
 
Nej, selvfølgelig har jeg ikke et problem med dig. Jeg kender dig jo slet ikke. Jeg forsøger blot at forholde mig til det du skriver. Det er der vel ikke noget galt i. At Glenn kalder min måde at skrive på en slags forumpoliti kan jeg overhovedet ikke forholde mig til. Iøvrigt synes jeg, at du burde være bekymret over, at en mand på Glenns niveau tilsyneladende er det der skal til at for at retfærdiggøre din måde at debattere på.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 14:49
Respekt Karsten Thumbs Up
Til top
hartmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svampebob

Tilmeldt:: 09 Feb 2007
Geografisk: DJURSLAND
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svampebob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 15:18


Redigeret af laah123nu - 08 Jun 2011 kl. 20:08
Til top
zdravko lozancic Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
joly

Tilmeldt:: 14 Mar 2006
Geografisk: als
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér joly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 15:41
Man skal snart bevæbne sig hvis man vil diskutere noget  her på forumet og iført en rustning!!!
Til top
Kåre Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hansen.

Tilmeldt:: 30 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hansen. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 15:50
KarstenSmile
 
Som jeg læser dine indlæg, så er du ikke bedre end ham Hartman, du prikker lidt til alle folk, omend på en høfligere måde end ham, men knap så humoristiskWink
Har faktisk mødt Hartman engang ude i Kalø, og kan kun sige, at du nok skal lade være med at tage væddemålet, for han kaster seriøst langt.
Knæk og bræk
Hansen
Til top
Tony Hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tony W Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tony W Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 16:21
Det kan godt være han kaster meget langt, det er der jo efter sigende ret mange herinde der gør. Men mestrer han også det fantastiske "THE SHADOW CAST"? For det er da for alvor imponerende
Mvh. Tony
Til top
Matt David Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Matt Avatar

Tilmeldt:: 16 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 18:33
THE SHADOW CAST
Unødvendig energi.
Spild af tid.
Du har intet at bruge det til ud over kunst.
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 18:46
Citat: Matt

THE SHADOW CAST
Unødvendig energi.
Spild af tid.
Du har intet at bruge det til ud over kunst.
KUNST!?!?!? Vil du ligefrem kalde shadow-kastet kunst?
Knæk og bræk
Til top
Tony Hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tony W Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tony W Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 18:53
Ment som en joke
Mvh. Tony
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 19:47
Citat: karsten4

Hej Hartmann
 
Nej, selvfølgelig har jeg ikke et problem med dig. Jeg kender dig jo slet ikke. Jeg forsøger blot at forholde mig til det du skriver. Det er der vel ikke noget galt i. At Glenn kalder min måde at skrive på en slags forumpoliti kan jeg overhovedet ikke forholde mig til. Iøvrigt synes jeg, at du burde være bekymret over, at en mand på Glenns niveau tilsyneladende er det der skal til at for at retfærdiggøre din måde at debattere på.
 
Mvh
 
Karsten


for det først  jeg Staves Glen ikke med 2 NN Hr.Karsten Wink Men det kan du heller ikke se. Underligt at du ikke kan se dette !!!!!!!!!!!!!!!
[/QUOTE]
Iøvrigt synes jeg, at du burde være bekymret over, at en mand på Glenns niveau tilsyneladende er det der skal til at for at retfærdiggøre din måde at debattere på.
[/QUOTE]
Det Andet
Hvem har gjort dig til Politet over hvad man må skive her inde Hr Karsten som du lige gør NUClap

Og Hr Jan Persson som i vær tråd kommer sin gode ven Karsten til Undsætning for de Hr karsten altid skal komme med et meget underlig Indlæg


Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 19:59
Og for det andet Glen, så starter man altid med stort bogstav, underligt at du ikke kan se dette.
 
Og hvor er det så lige at du finder Karstens indlæg underlige ?
Faktisk synes jeg altid at hans indlæg er er både hyggelige, upartiske og objektive.
 
Men jeg er måske også underlig....heldigvis da.
 
Mvh
Jim.
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 20:01
ja kolorteland  skide politikere  en boltpistol i panden (egen medicin)
så kan de fandme lære det OG SE SÅ OG FÅ OPHÆVET DEN FREDNING PÅ SKARVEN !!!! lortefugl  DeadAngry
er SÅ træt af det land ....kan ikke flygteCry
 
Med et sprog og holdning som dette, kan jeg og andre da kun beklage at du ikke kan flygte, giver Karsten helt ret.
 
Så mister Glen, hvis du mener det gør mig til betjent, så tak for det.
 
Ole 
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 20:13

Jeg er normalt meget tilfreds med, og stolt af at være lystfisker, og fortæller det også gerne til andre hvis lejligheden byder sig. Jeg håber dog ikke at de læser indlæg som dette, og dermed bliver sat i bås med nogle af deltagerne i denne tråd. Lystfiskeri skal da gerne være en hyggelig og rekreativ fritidsbeskæftigelse, hvor vi kan have det rart sammen med ligesindede, og dele erfaringer osv. Det er selvfølgelig også iorden at debatere miljø-politik og andet, men tonen bør stadig være ordentlig. Dem der tilsyneladende har en eller anden frustration de skal af med, må da kunne finde et andet forum der er mere egnet til det.

 

Mvh.  IJ

 

Til top
Kurt Nøttrup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nøttrup

Tilmeldt:: 25 Feb 2009
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nøttrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 20:16
Det er god stil at sidde og læse de indlæg her:-)tænk sig at voksne mennesker kan skabe sig værre end børnehavebørn.Forsæt endelig jeg morer mig:-)
Til top
Mads Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MadsAndersen Avatar

Tilmeldt:: 03 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsAndersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 20:17
Ha Ha, jeg har sagt det før og jeg siger det igen. Har en god ven der læser sociologi og debatterne der ligger her på 123 er noget af det bedste materiale han har fået fingre i. Alle andre synes bare det er sjovt at læse, når folk går amok herinde! og hvad fanden betyder det at der er et par smågrise for meget i sønderjylland? Sjovt nok så tror jeg ikke på at mange af lystfiskerne herinde bare elsker når der står Polish Delight eller Pride of Germany på pølsepakkerne nede i supermarkedet.......
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 22:43
Godt at man ikke er en gris...altså dem man laver koteletter af.
Av siger jeg bare....
 
Mvh
Jim.
Til top
hartmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svampebob

Tilmeldt:: 09 Feb 2007
Geografisk: DJURSLAND
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svampebob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 08:05


Redigeret af laah123nu - 08 Jun 2011 kl. 20:09
Til top
hartmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svampebob

Tilmeldt:: 09 Feb 2007
Geografisk: DJURSLAND
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svampebob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 08:08


Redigeret af laah123nu - 08 Jun 2011 kl. 20:10
Til top
Henrik M. Lomholt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creekking Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2003
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creekking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 08:34
Mr. Hartmann. Kommer du forbi Vejle, så ring lige inden 30302997. Jeg kunne seriøst godt tænke mig at se dig kaste. De lyder jo fuldstændig nuts, det du påstår. Men som sagt, jeg vil gerne se det ...... Er det i øvrigt ikke vanskeligt, at kroge fisk på fluelinen så langt ude??
Til top
hartmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svampebob

Tilmeldt:: 09 Feb 2007
Geografisk: DJURSLAND
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svampebob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 09:16


Redigeret af laah123nu - 08 Jun 2011 kl. 20:10
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 10:07
Nu er grænsen for idioti da vist også nået.
Håber seriøst at enkelte fra rød og blå stue bliver banned af admin.
Prøv lige at læse hvad jeg startede denne tråd om...
Og se så lige hvor laangt ude i er kommet...
Vor herre bevares en børnehave
Umuligt at starte en seriøs tråd herinde på 123
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 10:08
Citat: scott

Godt at man ikke er en gris...altså dem man laver koteletter af.
Av siger jeg bare....
 
Mvh
Jim.
 
Ja, det er ganske uværdigt i det vi normalt kalder et udviklet samfund Ouch
 
heldigvis findes der et alternativ og nogle, der stadig gerne vil gøre en forskel:
 
 
 
Til top
hartmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svampebob

Tilmeldt:: 09 Feb 2007
Geografisk: DJURSLAND
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svampebob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 10:39


Redigeret af laah123nu - 08 Jun 2011 kl. 20:11
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 10:57
Citat: svampebob

Citat: Henrik Christensen

Nu er grænsen for idioti da vist også nået.
Håber seriøst at enkelte fra rød og blå stue bliver banned af admin.
Prøv lige at læse hvad jeg startede denne tråd om...
Og se så lige hvor laangt ude i er kommet...
Vor herre bevares en børnehave
Umuligt at starte en seriøs tråd herinde på 123
undskyldOuch
jeg så ikke lige på tråden at den var seriøs
der blir jo oprettet en del tråde der lyder:
et karamelpapir er fundet ved gudenåen -tråd på 123
en ørred på 39 cm -kæmpekrise -tråd 123 nu
2 grise for meget i sønderjylland-tråd 123nu
det er snart ikke til og se seriøse tråde mere på 123
jeg undskylder og går hermed i flyverskjul
mvh bobEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
 
Ja tråden skulle ikke mere end 3 indlæg hen - før den blev useriøs !
Clap
H.
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 11:05
Jammen så se hvem der Starte med at gøre tråden til nogen andet en det den skulle være.... Hartmannn skiver at vi er i et lorte land. og giver dig ret.!!! for der efter at blive kontamineret af en hvis Hr Karsten Andersen som trækker noget fra en anden tråd Ind i denne. Rød eller Blå stue er lige meget
Ved da godt at Karsten Andersen er Socialdemokrat og sider i Byrådet i Aalborg
jeg er selv fra Rødblok,Smile
 men jeg mener bare hans måde at skive på, på en eller anden måde vikker at jeg føler at han taler ned til folk. Unhappy
Til top
Mr. Catcher Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr. Catcher

Tilmeldt:: 29 Maj 2011
Geografisk: Holbæk
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr. Catcher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 12:28
Citat: karsten4

Hej  
 
Jeg er helt enig med Henrik og Tommy. Med hensyn til Hartmann er det da lidt sørgeligt, at han ikke har mulighed for at flygte. Måske var det en mulighed at vende boltpistolen om. Det ville selvfølgelig være lidt træls for os der venter spændt på at han skal vise sine talenter på kastebanen.Cry
 
Mvh
 
Karsten


misundelsen er en grim ting Karsten. det ved du godt ikk?

lad mig gætte du fanger altid dine fisk på de første 15 meter fordi du ikke kan kaste længer? LOLTongueLOLWink

Til top
Henrik M. Lomholt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creekking Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2003
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creekking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 12:31
Citat: Glen


Ved da godt at Karsten Andersen er Socialdemokrat og sider i Byrådet i Aalborg
jeg er selv fra Rødblok,Smile
 men jeg mener bare hans måde at skive på, på en eller anden måde vikker at jeg føler at han taler ned til folk. Unhappy
 
Clap Godt spottet. Men der er nu intet odiøst i, at en Socialakrobat taler ned til folk. Det har alle socialakrobater gjort til alle tider. Det ligger ligesom i partiprogrammet - fomynderstat, Proletaraltets diktatur etc.
Til top
Mr. Catcher Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr. Catcher

Tilmeldt:: 29 Maj 2011
Geografisk: Holbæk
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr. Catcher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 12:34
skræmmende at en byrådsmedlem taler ned til andre borgere på denne måde.. håber sgu aldrig de røde kommer til magten.
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 12:52
Egentlig mere skræmmende at denne tråd - og flere andre - konstant bliver ødelagt af anonyme idioter, hvad enten de kalder sig Mr. Catcher eller andet.
 
Det må være nogle sørgelige eksistenser, der ikke kan finde på andet at fordrive tiden med Geek
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 13:01
Citat: Jan Persson

Egentlig mere skræmmende at denne tråd - og flere andre - konstant bliver ødelagt af anonyme idioter, hvad enten de kalder sig Mr. Catcher eller andet.
 
Det må være nogle sørgelige eksistenser, der ikke kan finde på andet at fordrive tiden med Geek


Thumbs Up
Til top
Mr. Catcher Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr. Catcher

Tilmeldt:: 29 Maj 2011
Geografisk: Holbæk
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr. Catcher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 13:08
Citat: Jan Persson

Egentlig mere skræmmende at denne tråd - og flere andre - konstant bliver ødelagt af anonyme idioter, hvad enten de kalder sig Mr. Catcher eller andet.
 
Det må være nogle sørgelige eksistenser, der ikke kan finde på andet at fordrive tiden med Geek


lol, så hvis jeg sat et tilfældigt profilbuillede ind fundet i google og et opdigtet dansk navn i en dansk byså ville jeg pludselig fremstå mere troværdigt for dig?

Du tror at Jan Persson for mig ikke også er anonymt?


tsk tsk.. hold du bare med din socialakrobatven KArsten...

Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 13:18

Jeg fastholder mit synspunkt om at det må være en trist tilværelse ikke at have noget mere nyttigt at fordrive tiden med Disapprove

Til top
Carsten Seeberg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
CarstenSeeberg

Tilmeldt:: 26 Nov 2010
Geografisk: Havndal
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CarstenSeeberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 13:46
Hold da K... I er sølle Dead
mvh

Carsten Seeberg
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 13:56
Citat: Jan Persson

Citat: scott

Godt at man ikke er en gris...altså dem man laver koteletter af.
Av siger jeg bare....
 
Mvh
Jim.
 
Ja, det er ganske uværdigt i det vi normalt kalder et udviklet samfund Ouch
 
heldigvis findes der et alternativ og nogle, der stadig gerne vil gøre en forskel:
 
 
 
Dejligt at se de glade øffere rende rundt med krølle på halen. Når meningen med deres eksistens er at vi slet og ret skal æde dem er det mindste vi kan da at give de stakkels dyr et ordentligt liv.
Her må jeg som borger i et såkaldt højtudviklet samfund igen slå på tromme for indførslen af langt mere adfærdsregulering, feks at man udarbejder nogle helt andre krav omkring feks dyrevelfærd således at vi helt bliver afskåret fra muligheden for at vælge at købe kød fra et dyr som har haft et så elendigt liv for tanken om at forbrugerne i de frie markedskræfters hellige navn selv vælger holder bare ikke...så kan det godt være at nogle landmænd taber markedsandele og deres konkurrenceevne svækkes, det er der så bare ikke noget at gøre ved !
 
Der er ingen undskyldning for denne dyremishandling...og slet ikke i et "velfærdssamfund".
 
Mvh
Jim.
Til top
hartmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svampebob

Tilmeldt:: 09 Feb 2007
Geografisk: DJURSLAND
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svampebob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 14:39


Redigeret af laah123nu - 08 Jun 2011 kl. 20:12
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 14:53
tsk-tsk, vi HAR gennemskuet at hartmann og Mr. Catcher er en og samme person. Du kan godt stoppe skuespillet nu Party
 
Hartman: hahahahahahaha tænk sig....nogen svarer seriøst på dit spørgsmål... vi to er venner jeg kaster også herrelangt vi skal til dm i mælkebøttefangst også kaldet dm i fluekast der er var kun 22 tilmeldte vi havde jumpet dem mand ... hold kæft jeg kaster langt mand ....nej vi 2 gør Vis Indlæg
 
Mr. Catcher: cfcc som fiskeklub haha.. fange mælkebøtter er sku det eneste de tosser kan finde ud af Vis Indlæg
 
 
---------
 
Tilfældigt at de 2 indlæg ligner hinanden til forveksling? Wink


Redigeret af Jan Persson - 08 Jun 2011 kl. 15:02
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 15:12
Ja selvfølgelig, der kan da også umuligt være to som er så dumme at høre på.
 
Mvh
Jim.
Til top
hartmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svampebob

Tilmeldt:: 09 Feb 2007
Geografisk: DJURSLAND
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svampebob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 16:13


Redigeret af laah123nu - 08 Jun 2011 kl. 20:12
Til top
hartmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svampebob

Tilmeldt:: 09 Feb 2007
Geografisk: DJURSLAND
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svampebob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 16:14


Redigeret af laah123nu - 08 Jun 2011 kl. 20:13
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 17:05
Citat: svampebob

818 og 871 inlæg - hahahahahahahaha i er sku kloge fiskernes beavis og butthead- i har haft mange "kloge" ting og sige hva ...hold da kæft manner !!!!!!!


Beskeder: 818 [0,26 beskeder pr. dag]

Tja, ca. 1½ indlæg om ugen i den tid, hvor jeg har været på forum.

Munden står aldrig stille LOL
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum