Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Grænsen er nået...!

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Thomas Bebe Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bebs

Tilmeldt:: 10 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bebs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Grænsen er nået...!
    Sendt: 08 Jun 2011 kl. 17:58
 
Glenn, du skriver at karsten "skriver" ned til folk!!!! hvor gør han det?
Kan kun give Jim ret, Karsten er upartisk, objektiv og skriver altid pænt, det uanset hvad folk skriver omkring hans person(det er der nogle herind, der kan lære noget af)....
 
Hartmann du langer ud efter nogle med mange indlæg!!!!
du er da godt på vej selv, MEN i modsætning til dem, mangler dine indlæg seriøsitet, syntes jeg....
 
Forstår ikke hvorfor"i" skal kalde folk, som ikke deler jeres holdninger, for forumspoliti. Lad dem have deres meninger, som i har jeres....
 
Det er ærgeligt, at en tråd så hurtigt bliver ødelagt, trist trist....
 
Ang landbruget, tja....  skiftende regeringer har ikke kunne løse/ville løse miljø hensynet, heri er der vist for mange penge indblandet!!!!
Til top
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 18:01
Har lige læst dit indlæg H.C..Clapkan kun være enig med dig..Meeen Hr Svampebob´s svar er dog det værste( KO-LORT) for at blive i hans eget sprogvalg..Jeg længe har læst i dette forum!! På den anden side... Han har valgt at have en anonym profil..(Sååee jeg råber højt! Meen i ved ikke hvem jeg er) Må være hans motto Wink Tænker på hans indlæg og ordvalg til Karsten4   Mvh Leif P 
 
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 00:49
Så ser det ud til at han er fjernet.
 
Mvh
Jim.
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 01:02
Jeg har også længe haft et godt Øje på Svampe bobCool så nu da der er flere de´r giver udtryk for at han går over strejen - giver vi ham en opfordring om at rette tonen lidt bedre ind  og værer lidt bedre i den sociale  holdningen overfor os andre - (S-BOB du har skrevet under på reglerne her for at kunne bruge 123 nu )  - så hvis du bliver indgivet til Lars Aagård  fra flere af brugerne vil din IP adresse blive lukket.
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 01:07
Hr.Heinzzzzzzz......
jeg har for øvrig en høne at plukke med dig -Thumbs Up du var lidt langt fremme sidst !Cool jeg har overvejet om jeg skulle liste ind i dit skur og skille alle dine fiskehjul  ad og komme dem i en stor spand og ryste den godt Thumbs Up 
 
så man kan få ro til at læse de bevingede ord Big smile


Redigeret af Bruno Andersen - 09 Jun 2011 kl. 01:31
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 01:24
Citat: Bruno Andersen

Hr.Heinzzzzzzz......
jeg har for øvrig en høne at plukke med dig -Thumbs Up du var lidt langt fremme sidst !Cool jeg har overvejet om jeg skulle liste ind i dit skur og skille alle dine fiskehjul  ad og komme den i en stor spand og ryste den godt Thumbs Up 
 
så man kan få ro til at læse de bevingede ord Big smile
God ide Bruno Lamp....hævnen er sød LOL
Se så at komme i seng pastor...klokken er mange.
 
Nathilsen.
Jim.
 
 
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 01:37
Ok Jim Thumbs Up 
 
jeg har faktisk også overvejet at skulle i iseng- den heftige regn er lige ophørt her i Århus -  der har virklig været massivt nedbør de sidste 4- 5 timer - så nu springer all det grønne da op af jorden  -
 
ja ham Heinzz - er efterhånden lidt langt fremme i handlerne - nu sidst her med den store samling Hardy efter dødsbo -den har vi ikke hørt noget om siden -så jeg vil tro han virklig har haft skrutrækkern fremme Thumbs Up -
 
ligeover jim  Thumbs Up
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 08:15
Svampebob er fjernet - ved ikke om det også gælder Mr. Catcher, som med 90% sikkerhed er samme person 
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres