Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Salg af fisk fanget ved lystfiskeri??

 Besvar Besvar
Forfatter
Uffe Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ufling

Tilmeldt:: 15 Sep 2008
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ufling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Salg af fisk fanget ved lystfiskeri??
    Sendt: 07 Jun 2011 kl. 16:05

Der versere en masse rygter om salg af fisk fanget ved lystfiskeri, hvilket jo ikke er lovligt her i Danmark.

For at få af-eller bekræftet om det skulle være noget om "snakken"  har jeg lavet en lille "afstemning" på min blog (ude i højre side) som kan give en indikation. Det kræver selvfølgelig at man er ærlig når man svarer. Undersøgelsen er selvfølgelig anonym!

Afgiv dit svar HER



Redigeret af Ufling - 07 Jun 2011 kl. 16:33
Til top
Uffe Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ufling

Tilmeldt:: 15 Sep 2008
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ufling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 16:31
Det VIRKER ikke, jeg undersøger lige og prøver senere...
Til top
Jesper Blæsbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blæsbjerg Avatar

Tilmeldt:: 29 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 155
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blæsbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 17:05
Jeg har da solgt masser af fisk som er fanget ved lystfiskeri. De er dog alle fanget i p&t hver og en, så der var penge til nye fiskekort
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 19:09
jeg sælger ALDRIG mine fisk - jeg bytter dem til en pakke cigaretter eller lign :)

Til top
Peter Møller Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eisenia

Tilmeldt:: 30 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eisenia Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 19:14
Citat: Hugo_One

jeg sælger ALDRIG mine fisk - jeg bytter dem til en pakke cigaretter eller lign :)

 Nå det er sådan man ryger fisk..Smile
Til top
Lasse Elmgren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasseej Avatar

Tilmeldt:: 29 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasseej Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 19:22

Som jeg lige ser det, ville din undersøgelse være bedre møntet på NOGLE af småbådsfiskerne/turbådene. Det er åbentlys, at ingen spiser så mange fisk selv.

Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 23:14
Citat: Ufling

Der versere en masse rygter om salg af fisk fanget ved lystfiskeri, hvilket jo ikke er lovligt her i Danmark.

For at få af-eller bekræftet om det skulle være noget om "snakken"  har jeg lavet en lille "afstemning" på min blog (ude i højre side) som kan give en indikation. Det kræver selvfølgelig at man er ærlig når man svarer. Undersøgelsen er selvfølgelig anonym!

Afgiv dit svar HER

Hvor fanden er den afstemning?????
 
-
Til top
Sune Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Drenthe Avatar

Tilmeldt:: 23 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Drenthe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 23:41
Steen

Kig lige på det første svar på denne tråd.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres